Koncepcja strony, portalu o motoryzacji prośba o opinie

1. Data: 2007-03-27 09:58:34

Temat: Koncepcja strony, portalu o motoryzacji prośba o opinie
Od: "Seb@stian" <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Jakiś czas temu zrodziła mi się w głowie koncepcja stworzenia strony lub
portalu, który traktowałby o motoryzacji w śród osób niepełnosprawnych.
Zdaje sobie sprawę ze te rzeczy można znaleźć w Internecie problem w
tym, że są rozsypane po kilku stronach mi chodzi o to by zebrać to do
kupy, żeby wszystko było w jednym miejscu.

Miedzy innymi takie informacje jak:
Gdzie przystosować auto
Szkoły nauki jazdy
Kupie sprzedam auto przystosowane dla osoby niepełnosprawnej
Byłaby też galeria waszych niepowtarzalnych bolidów
Generalnie tematyka motoryzacji wśród niepełnosprawnych

Tylko mam wątpliwości czy takie przedsięwzięcie ma w ogóle sens
Nie chciałbym powielać tego, co jest już dostępne w Internecie

Dlatego chciałem Was zapytać o opinie może
Pozdrawiam Seba

2. Data: 2007-03-27 10:53:29

Od: "Zbigniew Andrzej Gintowt" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Seb@stian" <s...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Tylko mam wątpliwości czy takie przedsięwzięcie ma w ogóle sens
> Nie chciałbym powielać tego, co jest już dostępne w Internecie
Wszystko ma sens, co może poszerzyć zasób informacji.
Tego, co już istnieje rzeczywiście nie warto powielać, ale można podać
krótkie info i link do istniejącego zasobu.
Poza tym co jest, umieść wszystko (albo prawie) czego jeszcze nie ma :)
Stwórz możliwość umieszczania wypowiedzi, komentarzy i informacji przez
użytkowników. Niekoniecznie musi to być zaraz wielkie forum.
Doświadczenie pokazuje, że często oprogramowanie standardowego forum zabiera
więcej miejsca na serwerze niż same dyskusje i to jest smutne.
Powodzenia.

Zdrówko!
--
Zbig A Gintowt

3. Data: 2007-03-27 16:39:19

Od: "Adam Pietrasiewicz" <N...@p...poszukaj.w.google.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 27-03-2007 o 12:53:29 Zbigniew Andrzej Gintowt <z...@w...pl>
napisał(a):

> [...]
> Doświadczenie pokazuje, że często oprogramowanie standardowego forum
> zabiera więcej miejsca na serwerze niż same dyskusje i to jest smutne.

Ja myślę, że warto zrobić to na przykład w systemie wiki - uważam, że to
się sprawdzi lepiej od forum i jest bardziej przyjazne. Testuję właśnie
takie rozwiązanie i wydaje mi się, że dla spraw takiego portaliku byłoby
to idealne rozwiązanie.

Adam Pietrasiewicz - http://cerbermail.com/?6z14RWN4Pi
http://www.pietrasiewicz.salon24.pl/
Wszyscy wyznawcy politycznej poprawności powinni w końcu przyjąć do
wiadomości, że mówienie obraża głuchoniemych, a pisanie obraża niewidomych.

4. Data: 2007-03-27 18:40:35

Od: "Zbigniew Andrzej Gintowt" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam Pietrasiewicz" <N...@p...poszukaj.w.google.pl> napisał w
wiadomości news:op.tpuwjtdc4zsuzp@adam...
> [...]
> się sprawdzi lepiej od forum i jest bardziej przyjazne. Testuję właśnie
> takie rozwiązanie i wydaje mi się, że dla spraw takiego portaliku byłoby
Uważam, że jest to świetny pomysł nie tylko na stronę motoryzacyjną dla ON,
ale na coś bardziej obszernego, obejmującego wiedzę z wielu dziedzin
będących przedmiotem zainteresowania ON, wykorzystujący indywidualną wiedzę
i będący sumą prac cząstkowych czytelników.
Widzę w tym świetną receptę, a nawet więcej, na dyskutowane niegdyś FAQ
(częste pytania i odpowiedzi) grupy psi, których i tak nikt nie zrobił, bo
jest to katorżnicza robota dla jednej czy nawet paru osób.
Może być problem z "lokum" dla takiego "lokatora" :), musiałby to być choć
przeciętnie szybki serwer...i dobrze gdyby znalazł się ktoś, kto mógłby
sponsorować na nim "czynsz".

Zdrówko!
--
Zbig A Gintowt

5. Data: 2007-03-28 07:19:11

Od: "Seb@stian" <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Adam Pietrasiewicz napisał(a):

> [...]
> się sprawdzi lepiej od forum i jest bardziej przyjazne. Testuję właśnie
> takie rozwiązanie i wydaje mi się, że dla spraw takiego portaliku byłoby

Mozesz napisać coś więcej na temat tego systemu ?
pozdr Seba

6. Data: 2007-03-28 07:27:46

Od: "Seb@stian" <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Zbigniew Andrzej Gintowt napisał(a):

> [...]
> przeciętnie szybki serwer...i dobrze gdyby znalazł się ktoś, kto mógłby

Jak duży i szybki musialby byc to serwer ?
Ze swojej strony mogę zaproponować coś takiego
http://nazwa.pl/hosting.php?s=sz&idts=50
pozdr. Seba

7. Data: 2007-03-28 15:48:38

Od: "Adam Pietrasiewicz" <N...@p...poszukaj.w.google.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 28-03-2007 o 09:27:46 Seb@stian <s...@g...com> napisał(a):

> Jak duży i szybki musialby byc to serwer ?
> Ze swojej strony mogę zaproponować coś takiego
> http://nazwa.pl/hosting.php?s=sz&idts=50

To z pewnością wystarczy. ja parę dni temu postawiłem sobie w kei.pl,
które proponuje podobne usługo co nazwa.pl, portalik oparty o MediaWiki, a
poświęcony osobom noszącym to samo nazwisko co ja, bo zapewne jesteśmy z
tej samej rodziny. Bardzo fajnie się to sprawdza.

Implementacja jest prosta: ładuję się przez ftp pakiet programów
wypakowany z pobranego na http://www.mediawiki.org/wiki/Download archiwum
i uruchamia się w przeglądarce adres http://nazwa domeny/katalog do
ktorego wypakowalismy/index.php po czym postępujemy zgodnie ze
wskazówkami. Reszta robi się sama. Jedyne, o czym trzeba pamiętać, to o
stworzeniu u siebie na serwerze bazy danych w mysql albo w postgresie.

I tyle.

Reszta przychodzi z czasem, jak ludzie zaczną odwiedzać portal i go
wzbogacać.

Adam Pietrasiewicz - http://cerbermail.com/?6z14RWN4Pi
Panie Boże, jeśli jesteś, zbaw duszę moją, jeśli ją mam

8. Data: 2007-03-29 08:05:03

Od: "Seb@stian" <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> w postgresie.
>
> I tyle.
>
> Reszta przychodzi z czasem, jak ludzie zaczną odwiedzać portal i go

Dzięki, potestuje i zobaczymy co z tego wyjdzie
pozdr Seba

9. Data: 2007-03-29 10:48:40

Od: "Seb@stian" <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> w postgresie.
>
> I tyle.
>
> Reszta przychodzi z czasem, jak ludzie zaczną odwiedzać portal i go

Mozesz podać jaką wer. testujesz ? bo cos 1.9.3 mi sie nie odpala
(wymaga php5)
pozdr Seba

10. Data: 2007-03-29 17:55:43

Od: "Adam Pietrasiewicz" <N...@p...poszukaj.w.google.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 29-03-2007 o 12:48:40 Seb@stian <s...@g...com> napisał(a):

> Mozesz podać jaką wer. testujesz ? bo cos 1.9.3 mi sie nie odpala
> (wymaga php5)

Na kei mam php5

Adam Pietrasiewicz - http://cerbermail.com/?6z14RWN4Pi
Panie Boże, jeśli jesteś, zbaw duszę moją, jeśli ją mam

Telefon dla osoby niedoslyszacej
Noszenie protezy nogi
Skladka na ubezpieczenie zdrowotne
zasiłek pielęgnacyjny