Koncerny farmaceityczne w ofensywie 33333333-)

1. Data: 2015-02-11 09:47:24

Temat: Koncerny farmaceityczne w ofensywie 33333333-)
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://natemat.pl/132995,amerykanska-awantura-o-odre
-tysiace-nieszczepionych-dzieci-ma-zakaz-wstepu-do-s
zkol

"(...)Taką kontrowersyjną decyzję podjęły władze stanu Nowy Meksyk. To
dlatego, że w ostatnim czasie zachorowało tam na odrę rekordowo dużo osób.
Przymusowa kwarantanna obejmie ok. 14 tysięcy uczniów.
Zakaz wprowadzony przez urzędników zacznie obowiązywać za półtora tygodnia.
Wyjątkiem będą te spośród niezaszczepionych przeciwko odrze dzieci, które
będą miały ważne usprawiedliwienie medyczne lub religijne.(...)"

No cóż - sporo rodziców przejdzie na wiarę jehowicką albo zacznie uczyć w
domu. W Polsce na pewno tak by było.

"(...)Jest jednak jeszcze jeden aspekt całej awantury dotyczącej stosowania
bądź niestosowania szczepionek, który ich przeciwnicy lubią poruszać. Skoro
zastrzyki mają uodpornić najmłodszych, to dlaczego ich rodzice tak bardzo
obawiają się nieszczepionych maluchów.(...)

I TO JEST TO!

"(...)Na pierwszy rzut oka taki argument brzmi sensownie. (...)"

Nooo, nie tylko na pierwszy 3333-)

"(...)Te argumenty ostatnio bardzo zirytowały pewnego pediatrę i
równocześnie ojca z Pheonix, który w liście otwartym do nieszczepiących
dzieci postanowił wytłumaczyć, jak ich decyzja może wpłynąć na rodziny,
które są zwolennikami szczepionek.(...)"

Ano może. I KONCERNY nie zarobią, a i pandochtór zwłaszcza 333-)

"(...)W USA od początku roku odnotowano ponad sto przypadków odry w 20
stanach. Tymczasem w minionych latach takich przypadków było rocznie
maksymalnie dwieście. Lokalna epidemia rozpoczęła się najprawdopodobniej w
Disneylandzie.(...)"

Ponad STO przypadków odry w _ponadtrzystumilionowym_ społeczeństwie! Toż to
istna klęska nowej dżumy nowoczesnej ludzkosci, a nie jakaś tam byle
"lokalna epidemia"!
:-D

"(...)Kwarantanna to nie jedyne działania, jakie w sprawie wzrostu
zachorowań na odrę podjęły władze. Kilka amerykańskich stanów zamierza
zlikwidować prawną możliwość nie szczepienia dziecka ze względu na osobiste
przekonania rodziców.(...)"

No i o to chodziło. Koncerny mają we władzach stanowych dosyć "swoich".
Lada chwila zaczną wszczepiać czipy - pod groźbą nieprzyjęcia dziecka do
szkoły. Koncerny w ofensywie!

2. Data: 2015-02-14 09:32:06

Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-02-11 o 09:47, XL pisze:

> No i o to chodziło. Koncerny mają we władzach stanowych dosyć "swoich".
> Lada chwila zaczną wszczepiać czipy - pod groźbą nieprzyjęcia dziecka do
> szkoły. Koncerny w ofensywie!

Kapitalizm, czego się spodziewać, czy oczekiwać gdy się żyje w takim
antyludzkim szambie?

3. Data: 2015-02-14 12:35:36

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 14 Feb 2015 09:32:06 +0100, Trybun napisał(a):

> Kapitalizm,

Niestety to już coś gorszego. Tylko CO to jest, bo to jakaś nowa,
ponadkapitalistyczna, jeszcze niesklasyfikowana formacja. Ale wszystko
przed nami, nasza cywilizacja się (chyba) rozwija...

> czego się spodziewać, czy oczekiwać gdy się żyje w takim
> antyludzkim szambie?

Czego się spodziewać? - teraz to już tylko pozostaje pragnąć, aby tylko
gorzej nie było. To już chyba jednak pragnienie utopisty...

4. Data: 2015-02-14 14:58:32

Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-02-14 o 12:35, XL pisze:

> Niestety to już coś gorszego. Tylko CO to jest, bo to jakaś nowa,
> ponadkapitalistyczna, jeszcze niesklasyfikowana formacja. Ale wszystko
> przed nami, nasza cywilizacja się (chyba) rozwija...

A jednak, na tym to właśnie polega, wydrzeć innym ile tylko sie da, na
wszelkie sposoby, to jest właśnie kapitalizm - bogacenie się kosztem
ubożenia innych.

> Czego się spodziewać? - teraz to już tylko pozostaje pragnąć, aby tylko
> gorzej nie było. To już chyba jednak pragnienie utopisty...

A będzie gorzej, nic nie jest w stanie zaspokoić głodu kapitalistów.

5. Data: 2015-02-14 15:28:30

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 14 Feb 2015 14:58:32 +0100, Trybun napisał(a):

> A jednak, na tym to właśnie polega, wydrzeć innym ile tylko sie da, na
> wszelkie sposoby, to jest właśnie kapitalizm - bogacenie się kosztem
> ubożenia innych.

Akurat ja bym to nazwała... kulturą jaskiniową, niestety.

> A będzie gorzej, nic nie jest w stanie zaspokoić głodu kapitalistów.

Kapitalistów zostawmy. Zupelnie kto inny teraz ma wpływy.

6. Data: 2015-02-14 15:52:15

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 14 Feb 2015 15:28:30 +0100, XL napisał(a):

> Akurat ja bym to nazwała... kulturą jaskiniową, niestety.

> Kapitalistów zostawmy. Zupelnie kto inny teraz ma wpływy.

...jeśli oczywiście pojęcie kapitalisty jest takie,jak kiedyś.

7. Data: 2015-02-15 20:36:01

Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-02-14 o 15:28, XL pisze:

> Akurat ja bym to nazwała... kulturą jaskiniową, niestety.

Inaczej nie może funkcjonować system polityczny oparty na kapitalizmie.

> Kapitalistów zostawmy. Zupelnie kto inny teraz ma wpływy.

Wcale nie, ci co zawłaszczają dla siebie dobra należące także do innych,
albo wręcz wydzierają im je z kieszeni. Mozna to ubierać w inne szaty,
ale tak naprawdę za tym stoi tylko osobnik którego celem w życiu jest
mieć więcej niż inni.

8. Data: 2015-02-15 20:36:22

Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-02-14 o 15:52, XL pisze:

> ...jeśli oczywiście pojęcie kapitalisty jest takie,jak kiedyś.
Tak naprawdę niewiele się w tej kwestii nie zmieniło, nadal ludzie
płaczą przez kapitalistów, a nawet nie przestali wyskakiwać z okien.

9. Data: 2015-02-15 21:33:25

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 15 Feb 2015 20:36:01 +0100, Trybun napisał(a):

> [...]
> albo wręcz wydzierają im je z kieszeni. Mozna to ubierać w inne szaty,
> ale tak naprawdę za tym stoi tylko osobnik którego celem w życiu jest

KAŻDY człowiek tak ma.

10. Data: 2015-02-15 21:33:50

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 15 Feb 2015 20:36:22 +0100, Trybun napisał(a):

> Tak naprawdę niewiele się w tej kwestii nie zmieniło, nadal ludzie
> płaczą przez kapitalistów, a nawet nie przestali wyskakiwać z okien.

Wyskakują także w komunizmie. Więc...

Co widzicie na tym zdjęciu?
Chiruś i barbituranowcy
Nie umieraj nam inteligencjo