Koniecznie kupcie dziś!

11. Data: 2009-09-07 21:02:11

Temat: Re: Koniecznie kupcie dziś!
Od: Anna Izabela <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Coś Anno Izabelo cienko ci poszło,widzę,że twój poziom intelektu to
> ostatni wyraz twojej wypowiedzi.....

stoczyłam się odkąd wyjebali mnie z roboty
teraz napierdalam nalewki i ciągne faje

12. Data: 2009-09-08 06:17:32

Od: kalif <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 07-09-2009 o 23:02:11 Anna Izabela <a...@o...pl> napisał(a):

> stoczyłam się odkąd wyjebali mnie z roboty
> teraz napierdalam nalewki i ciągne faje

Nio i tak trzymaj...

13. Data: 2009-09-08 20:56:29

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bbjk pisze:

> Niektóre osoby zachwycają się niemieckimi gazetkami wydawanymi przez
> Bauera, jak Bravo, Bravo Girl, Chwila Dla Ciebie, Życie na Gorąco, czy
> te właśnie "przepisy kulinarne" i myślą, że wszyscy tak mają. Gdyby nie
> było u nas chłonnego rynku, Bauer nie sprzedawałby tylu brukowców w Polsce.

Zjawisko jest podobne do tego jak np. tolerowanie bytu dzudzu na tej grupie.
;-)
--
pozdr. Jerzy

14. Data: 2009-09-08 22:32:48

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 07 Sep 2009 09:27:24 +0200, medea napisał(a):

> Wezmę pierwszą z brzegu gazetkę z przepisami i będzie zbliżony miks dań.

Cóż będę tłumaczyła.
Już na pierszy rzut oka osoba dobrze znająca się na kuchni zobaczy, że te
przepisy są bardzo dobre i nie jest to zwykły miks.

--

Ikselka.

15. Data: 2009-09-09 04:45:02

Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

JerzyN pisze:

> Zjawisko jest podobne do tego jak np. tolerowanie bytu dzudzu na tej
> grupie.

Absolutnie nie. Dżdżownica _jest_ inteligentna.
--
BBjk

16. Data: 2009-09-09 05:17:07

Od: "Slavinka" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bbjk" <b...@q...pl> napisał w wiadomości

> Absolutnie nie. Dżdżownica _jest_ inteligentna.
> --
> BBjk

Anty-XLe nie bardzo

17. Data: 2009-09-09 06:39:09

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XL" napisał:

> Już na pierszy rzut oka osoba dobrze znająca się na kuchni zobaczy,
> że te przepisy są bardzo dobre i nie jest to zwykły miks.

Na pierszy z pewnością :> Na drógi pewnie też :)
Nie pij tyle... wody przed snem :D

--
Pozdrawiam - Aicha

18. Data: 2009-09-09 08:04:35

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Już na pierszy rzut oka osoba dobrze znająca się na kuchni zobaczy, że te
> przepisy są bardzo dobre i nie jest to zwykły miks.

Po tytułach, wróżko?

Ewa

19. Data: 2009-09-09 08:44:49

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Cóż będę tłumaczyła.
> Już na pierszy rzut oka osoba dobrze znająca się na kuchni zobaczy, że te
> przepisy są bardzo dobre

Jasne, na pierwszy rzut oka oceni, ze wydawca nie pomylil sie w
proporcjach, czasie, nie ominal zadnego skladnika w przepisie.

> i nie jest to zwykły miks.

A zwykly to jaki?

th

--
http://nitkowo.bloog.pl

20. Data: 2009-09-09 22:45:41

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 09 Sep 2009 10:44:49 +0200, Theli napisał(a):

> Jasne, na pierwszy rzut oka oceni, ze wydawca nie pomylil sie w
> proporcjach, czasie, nie ominal zadnego skladnika w przepisie.

Jak się nie zna na kuchni, to może na dwudziesty.
:->

> A zwykly to jaki?

Medea wie takie rzeczy, ją zapytaj.
--