Mule z Auchan

1. Data: 2009-09-03 16:52:40

Temat: Mule z Auchan
Od: stefandora <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie, może ktoś z Was się już z tym spotkał...
Kupiliśmy dzisiaj mule w Auchan i każda małża zawiera w środku takie
malusieńkie kraby. Są w środku "mięska". Czy wiecie o co chodzi?

--
Dorota,
Szprota.

2. Data: 2009-09-03 17:31:58

Temat: Re: Mule z Auchan
Od: "Slavinka" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "stefandora" <s...@g...com> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...
Witajcie, może ktoś z Was się już z tym spotkał...
Kupiliśmy dzisiaj mule w Auchan i każda małża zawiera w środku takie
malusieńkie kraby. Są w środku "mięska". Czy wiecie o co chodzi?

Nie zdążyły strawić.

3. Data: 2009-09-03 17:37:03

Od: "Władysław Łoś" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article
<e...@r...goo
glegroups.com>,
stefandora <s...@g...com> wrote:

> Witajcie, może ktoś z Was się już z tym spotkał...
> Kupiliśmy dzisiaj mule w Auchan i każda małża zawiera w środku takie
> malusieńkie kraby. Są w środku "mięska". Czy wiecie o co chodzi?

Kiedy to stwierdziliście?

Władysław

4. Data: 2009-09-03 17:40:56

Od: Stefandora <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 3 Wrz, 19:37, "Władysław Łoś" <w...@o...pl> wrote:
> In article
> <e...@r...goo
glegroups.com>,

> Kiedy to stwierdziliście?

Po ugotowaniu, jak już były na talerzu. W międzyczasie wyszukałam w
anglojęzycznym google.
To jest to:
http://www.churbuck.com/wordpress/wp-content/uploads
/2009/02/pea_crab2.jpg

Nie znalazłam "poważniejszych" źródeł, ale na forach użytkownicy
pisali, że je wydłubywali i jedli dalej. Ewidentnie, te małże są
zainfekowane, to nie jest normalne. Rosną mniejsze... ciekawe, czy w
Fancji też takie sprzedają...

--
Dorota,
Szprota.

5. Data: 2009-09-03 19:55:46

Od: "OlO" <O...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Kupiliśmy dzisiaj mule w Auchan i każda małża zawiera w środku takie
> malusieńkie kraby. Są w środku "mięska". Czy wiecie o co chodzi?

mi tez sie takie kiedys zdarzyyly w oszolomie i od tamtej pory omijam ten
sklep

6. Data: 2009-09-04 12:44:18

Od: mac <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sep 3, 6:40 pm, Stefandora <s...@g...com> wrote:

> [...]
> pisali, że je wydłubywali i jedli dalej. Ewidentnie, te małże są
> zainfekowane, to nie jest normalne. Rosną mniejsze... ciekawe, czy w

nie przepadam za mulami, wiec ich nie jadam ale pea crabs zdarzaja sie
w muszlach dosc czesto,
z tego co wiem, niektore gatunki sa jadalne i ludzie je sobie chwala.

mac

Nalewki/likery na wodce (nie na spirytusie etc.)?
pieprzówka
Garnki i patelnie HASPOL
jednak nie wracam do hajmatełe
koniełe