pieprzówka

1. Data: 2009-09-02 11:42:06

Temat: pieprzówka
Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś wie na jakiej zasadzie działa leczniczo na żołądek
"pieprzówka"? Po co w pieprzówce pieprz? :-) No i na jakie żołądkowe
przypadłości sie przydaje?

Stalker

2. Data: 2009-09-02 12:24:22

Temat: Re: pieprzówka
Od: vcore <mail*wytnij*@vcore.pl> szukaj wiadomości tego autora

Stalker pisze:
> Czy ktoś wie na jakiej zasadzie działa leczniczo na żołądek
> "pieprzówka"? Po co w pieprzówce pieprz? :-) No i na jakie żołądkowe
> przypadłości sie przydaje?
Pieprzówka i kardamonówka są bardzo dobre na niestrawność / wspomagają trawienie, a
przy okazji
nieźle rozgrzewa :-)

--
WebProgress - Nowoczesne aplikacje internetowe

www.webprogress.com.pl

3. Data: 2009-09-02 13:47:55

Od: "lemonka" <...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
> Czy ktoś wie na jakiej zasadzie działa leczniczo na żołądek
> "pieprzówka"? Po co w pieprzówce pieprz? :-) No i na jakie żołądkowe
> przypadłości sie przydaje?

Wikipedia wie. W ogóle Wiki wkrótce zastąpi nie tylko podręczniki ale i
mózgi wielu studentów. Tfu...
http://pl.wikipedia.org/wiki/Piperyna

4. Data: 2009-09-03 11:00:07

Od: "kukikoko" <kukikoko@OUT_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Czy ktoś wie na jakiej zasadzie działa leczniczo na żołądek "pieprzówka"?
> Po co w pieprzówce pieprz? :-) No i na jakie żołądkowe przypadłości sie

po pieprzówce przeidealnie sra się krwią.

5. Data: 2009-09-08 20:30:29

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

kukikoko pisze:
> Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

> po pieprzówce przeidealnie sra się krwią.

Rozwiń.
--
pozdr. Jerzy

6. Data: 2009-09-09 07:19:14

Od: "kukikoko" <kukikoko@OUT_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Rozwiń.

Podrażnia błony śluzowe żołądka i dwunastnicy.
Bardzo nie polecam osobom ze słabą kichą.
Można się naprawdę na drugi dzień usrać krwią.

7. Data: 2009-10-06 08:17:32

Od: "Dariusz K. Ładziak" <l...@w...pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik kukikoko napisał:

> Podra?nia b?ony ?luzowe ?o??dka i dwunastnicy.
> Bardzo nie polecam osobom ze s?ab? kich?.
> Mo?na sie naprawde na drugi dzien usraae krwi?.

Musi że z bardzo słabą - mnie tam nie rusza mieszanka łyżki miodu,
połowy angielki soku z czarnego bzu, drugiej połowy spirytusu i połowy
łyżeczki od herbaty pieprzu wsypanego do tej mikstury - świetny środek
na wypoty, z łóżka można wypłynąć ale dolegliwości przez ciebie
opisanych nigdy nie miałem. Podejrzewam że żeby takie dolegliwości
wystąpiły należałoby tę pieprzówkę pić miesiącami bez przerwy.

--
Darek

8. Data: 2009-10-06 19:56:55

Od: stefandora <s...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Dariusz K. Ładziak wrote:
> połowy angielki soku z czarnego bzu

Przepraszam, bez złośliwości dopytuję - co to jest połowa angielki?

--
Dorota,
Szprota.

Garnki i patelnie HASPOL