Czajniki moich marzeń :-)

1. Data: 2009-08-31 21:55:33

Temat: Czajniki moich marzeń :-)
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ceramiczne, elektryczne, wszystkomające... Precz z plastikami i
metalowymi-udawaczami-że-niby-bez-plastiku!

http://www.domosfera.pl/wnetrza/51,93228,6872745.htm
l?i=1
--

Ikselka.

2. Data: 2009-09-01 04:00:49

Temat: Re: Czajniki moich marzeń :-)
Od: Panslavista <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 31 Aug 2009 23:55:33 +0200, XL wrote:

> Ceramiczne, elektryczne, wszystkomające... Precz z plastikami i
> metalowymi-udawaczami-że-niby-bez-plastiku!
>
> http://www.domosfera.pl/wnetrza/51,93228,6872745.htm
l?i=1

Spaliłaś kolejny czajnik, tylko rączkę czy masz do sprzedania?

3. Data: 2009-09-01 05:07:27

Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

i ze niby woda z nich inaczej smakuje? ;)
czy tylko piszesz o walorach estetycznych?

4. Data: 2009-09-01 09:45:51

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 1 Sep 2009 07:07:27 +0200, szerszen napisał(a):

> i ze niby woda z nich inaczej smakuje? ;)
> czy tylko piszesz o walorach estetycznych?

Kilka metalowych czajników, w których plastik miał kontakt z wodą, już
wyrzuciłam - zdecydowanie odczuwam zmieniony smak wody, w jednych
przypadkach słabiej, w innych silniej, a jeden nawet tak śmierdział (tj
pokrywka od spodu plastikowa, czarna), ze oddałam do sklepu po pierwszym
użyciu - gorąca woda kapiąc do srodka czajnika przejmowała silny zapach
rozgrzanego plastiku z pokrywki i śmierdziała jakby lizolem, pić się tego
nie dało, śmierdziało w całej kuchni. I żeby to jakaś podróba - ale nie,
jedna z lepszych firm, nie kupuję noname, bo się boję otruć nieokreślonymi
co do skłądu tworzywami z Chin.
Aktualnie gotuję wodę na herbatę w prl-owskim kamionkowym imbryku (nota
bene śliczny i pasuje mi swoimi malunkami do wystroju kuchni; mam też zapas
grzałek do niego w razie awarii). Że dłużej to trwa? - a kto mnie goni?
:-)
--

Ikselka.

5. Data: 2009-09-01 09:48:09

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 01 Sep 2009 06:00:49 +0200, Panslavista napisał(a):

l?i=1

> Spaliłaś kolejny czajnik, tylko rączkę czy masz do sprzedania?

Nie spaliłam - ale mam dość smrodu plastiku. Wyczuwam go nawet, kiedy inni
nie czują nawet śladu zapachu. Ale czują - moi domownicy akurat też są
wyczuleni.
Jak wadliwe - wyrzucam. Nie daję też nikomu, bo skoro dla mnie niedobre, to
znaczy, że dla kogoś też takie będzie - nie daję badziewnych prezentów. I
nie sprzedaję.
--

Ikselka.

PRZEPIS BEZ GWARANCJI...
dziś w korycie
OBIADEK
CIEKAWE MASZYNKI GDY PRONDU NIEDOWIOZA...
maliny i inne