1. Data: 2023-08-20 09:28:05

Temat: Olej rzepakowy
Od: Trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

Co się stało z olejem rzepakowym że współczesny pozbawiony jest
jakiegokolwiek zapachu i smaku? Pamiętam ja za pseudokomuny ktoś w
kamienicy smażył placki ziemniaczane na tytułowym oleju to czuć było to
w całym domu, teraz odbywa się to w sposób bezwonny jeżeli bierzemy pod
uwagę olej..

2. Data: 2023-08-20 16:04:07

Temat: Re: Olej rzepakowy
Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2023-08-20 o 09:28, Trybun pisze:
> [...]
> kamienicy smażył placki ziemniaczane na tytułowym oleju to czuć było to
> w całym domu, teraz odbywa się to w sposób bezwonny jeżeli bierzemy pod

Może coś z węchem się pogorszyło?
Bo u mnie śmierdzi tak samo.

Mikroplastik w żywności.
Orzechy, pestki, nasiona.