Konkurencyjny konkurs

1. Data: 2006-01-04 15:20:45

Temat: Konkurencyjny konkurs
Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://fotogalerie.pl/galeria/galeria_mirzan

Kto zgadnie jakie najładniejsze na świecie kwiaty są przedstawione
na zdjęciach, otrzyma nasiona lilii trąbkowych.
Dopuszczalna ilość błędów szt 1,nie trzeba nawet otwierać zdjęć,
wystarczy podać adres, komu wysłać, bo już można siać na parapecie.
Pozdrawiam.Mirzan

2. Data: 2006-01-04 17:24:32

Temat: Re: Konkurencyjny konkurs
Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:489e.000001bc.43bbe7cd@newsgate.onet.pl mirzan
<l...@o...pl> napisał(a):

> Kto zgadnie jakie najładniejsze na świecie kwiaty są przedstawione
> na zdjęciach, otrzyma nasiona lilii trąbkowych.

Hejka. Ostatnio, to Ci się róże najbardziej podobały. :-)
Pozdrawiam domyślnie Ja...cki

3. Data: 2006-01-04 17:44:16

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W wiadomości news:489e.000001bc.43bbe7cd@newsgate.onet.pl  mirzan

>    Hejka. Ostatnio, to Ci się róże najbardziej podobały. :-)
>                    Pozdrawiam domyślnie Ja...cki

Może młodsze? Może dlatego wydaję nasiona? Ale w dzisiejszej Polsce
leniwe ludzie są, nie zastnawiają się, może by co zaorać, może co posiać,
tyko się kłócą.
Pozdrawiam.Mirzan

4. Data: 2006-01-04 18:03:52

Temat: Konkurs antyślimakowy ;-)
Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:489e.00000209.43bc096f@newsgate.onet.pl mirzan
<l...@o...pl> napisał(a):

> Ale w dzisiejszej
> Polsce leniwe ludzie są, nie zastnawiają się, może by co zaorać,
> może co posiać, tyko się kłócą.

Hejka. Leniwe ludzie, to się nawet nie kłócą, bo im się wcale nie chce
pisać. :-(
Z wdzięczności za ogłoszenie konkursu z nagrodami chciałbym Cię
powiadomić, że być może widać kres Twoich zmagań ze ślimakami. Zajrzyj do
http://forumogrodnicze.info/viewtopic.php?t=428 gdzie będziesz mógł
dowiedzieć się o możliwosci zakupu biologicznego preparatu Nemaslug (zawiera
nicienie z gatunku Phasmarhabditis hermaphrodita ), który wykazał swoją
skuteczność w zwalczaniu ślimaków nagich.
Innym potencjalnie przydatnym kandydatem do wykorzystania przeciwko
ślimakom jest Pterostichus melanarius - drapieżny chrząszcz z rodziny
biegaczowatych - którego pożywienie aż w 90% stanowią ślimaki.
Pozdrawiam indykatywnie Ja...cki

5. Data: 2006-01-04 18:39:03

Od: "Bogda" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dopuszczalna ilość błędów szt 1,

skoro można sie pomylić, to śliczne są piwonie drzewiaste :-)
podobaja mi sie zwłaszcza te w drugim rzędzie.....
Jeśli nie zmarzną mi w zimie,to zapisz mnie proszę
w kalendarzu ogrodniczym :-) - do kolejki.
Co do lilii - są piekne! i przewaznie ślicznie pachną !
Mam od Ciebie juz wysiane, choć uważm sie za niezwykle cierpliwą istotę,
to nie wiem czy doczekam kiedy zakwitną !
co wcale nie znaczy, ze nie chcę siać następnych :-)
pozdrawiam, Bogda

6. Data: 2006-01-04 19:18:52

Temat: Re: Konkurs antyślimakowy ;-)
Od: l...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ślimakom jest Pterostichus melanarius - drapieżny chrząszcz z rodziny
> biegaczowatych - którego pożywienie aż w 90% stanowią ślimaki.

Trzeba będzie wiosną wypróbować ten niciowaty preparat. Biegacze
biegają u mnie, ale nie widziałem,aby któryś dźwigał ślimaka.Musiałyby
występować masowo aby zniszczyć wszystkie ślimaki,nie mam ich tyle.
Pozdrawiam.Mirzan

7. Data: 2006-01-04 19:26:36

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> to nie wiem czy doczekam kiedy zakwitną !
> co wcale nie znaczy, ze nie chcę siać następnych :-)

Za prawidłowe rozwiązanie konkursu otrzymujesz nasiona lilii
trąbkowych o kwiatach skierowanych do góry.Jutro wyślę.
Czas szybko leci, najdłużej czeka się na pierwsze kwiaty.Wiosną
okaże się,czy mam jakieś piwonie na wydaniu.
Pozdrawiam.Mirzan

Trąby po lewej stronie:

http://forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=638&w=34236
002

8. Data: 2006-01-04 19:47:07

Od: "Bogda" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Za prawidłowe rozwiązanie konkursu otrzymujesz nasiona lilii
> trąbkowych o kwiatach skierowanych do góry.Jutro wyślę.

bardzo, bardzo dziękuję :-)
i pozdrawiam, Bogda

9. Data: 2006-01-04 20:42:10

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Trąby po lewej stronie:
>
> http://forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=638&w=34236
002

A są jakieś lilie co nie są trąbkowe ?

Serdecznie Miłka

10. Data: 2006-01-04 21:15:01

Od: "Elzbieta Berlicka" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Czas szybko leci, najdłużej czeka się na pierwsze kwiaty.Wiosną
> okaże się,czy mam jakieś piwonie na wydaniu.

Witam!
Ten namiot z liliami wyglada bajecznie.Kolory przecudne.
A lilie imponującej wielkosci.Szkoda ,ze nie czuć jak tam pachnie.
Tylko pogratulować mozna.
Pozdrawiam , Elzbieta

zapracuj na swój internet
Jeszcze raz cymbidium