Konkurs, wygrana 1000funtow.

1. Data: 2001-09-07 20:25:14

Temat: Konkurs, wygrana 1000funtow.
Od: "Towarzysz Turbos" <t...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jest to konkurs o AIDS, każdy może wystartować.
http://www.virusmyth.net/aids/award.htm
Tylko się ze mną macie podzielić za info....

2. Data: 2001-09-08 23:32:20

Temat: Re: Konkurs, wygrana 1000funtow.
Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Towarzysz Turbos napisał(a):

> Jest to konkurs o AIDS, każdy może wystartować.
> http://www.virusmyth.net/aids/award.htm
> Tylko się ze mną macie podzielić za info....

Przyznaję Ci pierwsze miejsce w tym plebiscycie ;-)

Pozdrawiam, Kaja
--
*Pragnienie jest ojcem myśli*

3. Data: 2001-09-09 11:31:20

Od: Kami Dziobek <t...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kaja napisał(a):

> Przyznaję Ci pierwsze miejsce w tym plebiscycie ;-)

Znasz mnie z psychologi czy co?
A skoro przyznałaś to czekam aż wypłacisz. A pozatym jak ktoś niechce
startować to niech przynajmniej poda mi jakis dowod na izolacje wirusa
powodujacego aids, a wtedy ja zgarne nagrode. Pytanie jest chyba proste,
a tyle forsy mozna wygrac nieruszajac sie z miejsca.
"Bądź żądny wiedzy a za to będą Cię kochać"
<http://www.paranauki.z.pl/> Oficjalna strona grupy pl.misc.paranauki

Laserowe usuwanie znamion
Zanokcica-czy ktoś mógłby pomóc?
Health Canada