Kontrasty czy podobieństwa?

1. Data: 2001-07-30 06:46:26

Temat: Kontrasty czy podobieństwa?
Od: p...@p...onet.pl (Pułaśka) szukaj wiadomości tego autora

No właśnie, istnieją jakies takie teorie, o tym, że "pary mieszane" powinny
dobierać się na zasadzie kontrastu, czyli jakichś tam różnic (charakteru?),
tudzież podobieństw. Jak myślicie co jest ważniejsze?

Pozdrawiam
Aśka

--
Czatuj, wyślij sms-y, sprawdź pocztę
Zainstaluj OnetKomunikatora [ http://ok.onet.pl/ ]

1. Data: 2001-07-30 08:52:28

Temat: Re: Kontrasty czy podobieństwa?
Od: "eXpertka" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Aśka napisała
> [...]
(charakteru?),
> tudzież podobieństw. Jak myślicie co jest ważniejsze?

To zalezy i nie ma na to reguly, gdyz jezeli bedzie to dobranie na cale
zycie
i dobierze sie choleryk z flegmatykiem to zarowno moze flegmatyk
niescierpiec
na dluzsza mete stylu bycia choleryka i odwrotnie choleryk moze miec dosyc.
To samo z pesymistami i optymistami, wiernymi i rozwiazlymi, wyksztalconymi
i niewyksztalconymi, sportowcami i leniwcami, pedantami i balaganiarzami...

nie ma reguly... moze byc i bardzo dobrze na zasadzie uzupelniania sie i
bardzo
zle, bo jedno moze w koncu nie wytrzymac z drugim.

Najwazniejsze aby byly wspolne zainteresowania (hobby, gusty), aby lubili
w ten sam sposob spedzac czas wolny - bo to jest w stanie utrzymac zwiazek,
gdy minie pierwsze zauroczenie. No i sa oczywiscie "dzieci" ale to wg. mnie
trzyma ludzi (jezeli juz) tylko na sile i nie moze byc podstawa udanego
zwiazku!

pozdrawiam
eXpertka

1. Data: 2001-07-30 15:17:25

Temat: Odp: Kontrasty czy podobieństwa?
Od: "Marek N." <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pułaśka <p...@p...onet.pl> napisała:

> jakies takie teorie, o tym, że "pary mieszane" powinny
> dobierać się na zasadzie kontrastu, czyli jakichś tam różnic
(charakteru?),
> tudzież podobieństw.

Jakas czesc odpowiedzi na to pytanie znajdziesz w ksiazce "Dawcy i biercy"
Gdanskie Wydawn. Psychologiczne 2001.
Autorzy C.Evatt, B.Feld.

Serdecznosci
Marek

1. Data: 2001-07-30 17:30:24

Od: dEiMoS <d...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

To głupota. Ludzie dobierają się z zupełnie innych powodów :)
Pary meszane to tacy sami ludzie jak "nie mieszane", echhhhh...

--
# Damian *dEiMoS* Kołkowski # mailto:d...@c...pl #
## http://deimos.civ.pl # iCQ:59367544 # GG:88988 ##

1. Data: 2001-07-30 17:37:32

Od: p...@p...onet.pl (Pułaśka) szukaj wiadomości tego autora

> To głupota. Ludzie dobierają się z zupełnie innych powodów :)

Z jakich? Czyżby to tylko miała być chemia? Jeżeli nawet tak to i tak
podobieństwa lub różnice będą istaniały i w dalszym ciągu pytanie co
ważniejsze?

Aśka

--

Darmowy komunikator internetowy - zainstaluj
OnetKomunikator [ http://ok.onet.pl ]

1. Data: 2001-07-30 21:44:42

Od: "saq" <s...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

hejak

> Jakas czesc odpowiedzi na to pytanie znajdziesz w ksiazce "Dawcy i biercy"
> [...]

co sadzisz o tej ksiazce ? Bo ja mysle ze jest w niej duzo prawdy - tylko
czy aby jest to cala prawda ?
pozdrawiam
saq

1. Data: 2001-07-31 08:26:47

Od: "kohol" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Pułaśka <p...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnyc
h napisał:007101c118c3$d7620860$9...@i...skierniew
ice.pl...
,
> tudzież podobieństw. Jak myślicie co jest ważniejsze?

Oczywiście: to zależy. Chyba robiono jakieś tego typu badania z testem Catte
la, ale nie pamietam wyników dokładnie, w każdym razie chodziło tam o to, ze
u par pewne cechy jak były na przeciwleglych biegunach, a pewne na tych samy
ch, to było fajnie... (oj nie umiem się wysłowić...).

"Dziewczyny, macie małe rybki w głowach!"
(by Tata)

1. Data: 2001-07-31 12:18:09

Od: p...@p...onet.pl (Pułaśka) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
ze
> u par pewne cechy jak były na przeciwleglych biegunach, a pewne na tych

A pamiętasz jakie to były cechy? Albo pamiętasz, gdzie można znaleźć wyniki
tych prac?

>(oj nie umiem się wysłowić...).

Da sie przeżyć ;)

Pozdrawiam
Aska

--

Jest niezły ... i liścik napisze
OnetKomunikator [ http://ok.onet.pl/instaluj.html ]

1. Data: 2001-07-31 12:24:56

Od: "kohol" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Pułaśka <p...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:003b01c119bb$59058fc0$9...@i...skierniew
ice.pl...
> A pamiętasz jakie to były cechy? Albo pamiętasz, gdzie można znaleźć
wyniki
> tych prac?

Poszukam w notatkach : )
Może jutro podam : )

1. Data: 2001-07-31 21:31:05

Od: Flyer <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

eXpertka wrote:

> To zalezy i nie ma na to reguly

O przepraszam. Pare lat temu widzialem ksiazke autorstwa wojskowego
cybernetyka (czytaj: trepa) o mozliwosci programowania zycia podlog nauk
cybernetycznych.

Flyer

Prawo od-powiadania
pytanie