Konwencja o zapobieganiu i zwalczaniu przemocy

1. Data: 2016-06-25 13:39:51

Temat: Konwencja o zapobieganiu i zwalczaniu przemocy
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

https://pl.wikipedia.org/wiki/Konwencja_o_zapobiegan
iu_i_zwalczaniu_przemocy_wobec_kobiet_i_przemocy_dom
owej

Czytam i nie widzę nic kontrowersyjnego. Komu to przeszkadzało? Jacy
porąbani muszą być nasi talibowie aby to nawet im przeszkadzało!

2. Data: 2016-06-25 13:46:12

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25.06.2016 o 13:39, pinokio pisze:
> [...]
>

> Czytam i nie widzę nic kontrowersyjnego. Komu to przeszkadzało? Jacy
> porąbani muszą być nasi talibowie aby to nawet im przeszkadzało!

Ale co się dziwić, przeszkadza im nawet Animal Studies, które według
nich jest gorsze od gender.

3. Data: 2016-06-25 14:00:00

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio pisze:

> [...]
>
> Czytam i nie widzę nic kontrowersyjnego. Komu to przeszkadzało? Jacy
> porąbani muszą być nasi talibowie aby to nawet im przeszkadzało!

Jak bardzo musisz być porąbany i uzależniony od kiecki Ty, skoro nie
dostrzegasz przemocy psychicznej, której dopuszczają się powszechnie
kobiety w stosunku do dzieci i mężczyzn a widzisz jedynie przestępstwa
mężczyzn, o których mówi konwencja

Podstawowa różnica w stosowaniu przemocy przez mężczyzn i kobiety jest
taka, że mężczyzni działają szybko i gwałtownie, i dlatego przemoc
fizyczna jest tak łatwo obserwowalna i identyfikowalna, a kobiety
działają powoli acz systematycznie, niczym krople wody drążące skałę
przez wieki. Przemoc psychiczna stosowana przez kobiety jest bardzo
trudna do zaobserwowania i udowodnienia ponieważ jej działanie jest
rozłożone długo w czasie i świadkowie, a jej świadkowie się zmieniają i
nie ma nikogo kto podsumowałby rezultaty tyrańskiego działania kobiet.

--
LeoTar

Świat według LeoTar'a @ http://leotar.net/
Odważ się wiedzieć - Zygmunt Freud
Anarchia matką ładu - Piotr Kropotkin

4. Data: 2016-06-25 14:03:26

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25.06.2016 o 14:00, LeoTar pisze:
> Podstawowa różnica w stosowaniu przemocy przez mężczyzn i kobiety jest
> taka, że mężczyzni działają szybko i gwałtownie, i dlatego przemoc

Jak bardzo musisz być porąbany i nienawidzić kobiet.
Poczytaj tylko konwencję:
nie podoba ci się : zapewnienia specjalistycznej pomocy ofiarom przemocy
seksualnej ?

5. Data: 2016-06-25 14:05:42

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25.06.2016 o 14:03, pinokio pisze:

> Jak bardzo musisz być porąbany i nienawidzić kobiet.
> Poczytaj tylko konwencję:
> nie podoba ci się : zapewnienia specjalistycznej pomocy ofiarom przemocy
> seksualnej ?

czytamy:
Z artykułu 37 Wielka Brytania chciała wykreślić kryminalizację małżeństw
zawieranych pod przymusem przez osoby dorosłe lub dzieci.
jakim porąbańcem trzeba być, zdawało by się że Wielka Brytania to
cywilizowany kraj. Widocznie chciała wykreślić, aby przypodobać się
muslimom.

6. Data: 2016-06-25 14:23:42

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

pinokio
[...]

Dlatego że i islam i katolicyzm to plemienności przedcywilizacyjne, gdzie silny
pomiata słabszymi jak kobiety i dzieci czy zwierzęta czy jakaś tam puszcza. Ustawa
by nie bić kobiet i dzieci, dbać o zwierzęta i środowisko, pomagać tym co doznali
przemocy, to humanizm cywilizacyjny, to już normy cywilizowanego świata. Tym samym
wieś w polsce jest tak fanatyczna, prostactwo, najgorsze lumpy, bo to niczym się nie
różni od taliba, też etap przedcywilizacyjny, brutalna patologia.

7. Data: 2016-06-25 14:27:17

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25.06.2016 o 14:23, glob pisze:
> [...]
różni od taliba, też etap przedcywilizacyjny, brutalna patologia.

Pisałem o tym w wątku pod tytułem "Prymitywizm duchowy"

8. Data: 2016-06-25 14:36:21

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio pisze:

> Jak bardzo musisz być porąbany i nienawidzić kobiet.
> Poczytaj tylko konwencję:
> nie podoba ci się : zapewnienia specjalistycznej pomocy ofiarom przemocy
> seksualnej ?

Zapewnienie pomocy ofiarom przemocy przez "specjalistów" którzy nie
rozumieją DLACZEGO prze moc ma miejsce. Pomoc udzielana przez ludzi,
którzy nie wniknęli w ludzki umysł na tyle by ujawnić, zrozumieć i
zaaplikować prawdziwe antidotum przeciwko dalszemu plenieniu się
przemocy. Chyba kpisz nakłaniając mnie do zaakceptowania i poparcia
kolejnej mutacji chorego prawa.

9. Data: 2016-06-25 14:39:25

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25.06.2016 o 14:36, LeoTar pisze:
> [...]
> zaaplikować prawdziwe antidotum przeciwko dalszemu plenieniu się
> przemocy. Chyba kpisz nakłaniając mnie do zaakceptowania i poparcia

Czyli jak kobieta idzie przez parki i zostaje zgwałcona przez zboczeńca,
to jej wina jako kobiety, bo ten biedaczek nie został zainicjowany
seksualnie przez swą matkę?

10. Data: 2016-06-25 14:46:28

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio pisze:

> Czyli jak kobieta idzie przez parki i zostaje zgwałcona przez zboczeńca,
> to jej wina jako kobiety, bo ten biedaczek nie został zainicjowany
> seksualnie przez swą matkę?

Nie dlatego został przestępcą, że chciał nim zostać lecz dlatego, że
został rozbudzony seksualnie przez matkę przeciwstawiającą go jego ojcu
a następnie jego ciekawość Poznania jego Stwórców w praktyce nie została
zaspokojona. I zrobił się z niego nabuzowany testosteronem basior,
który gotów jest gwałcić wszystko co się rusza. A w dodatku jeszcze
element ryzyka podnoszący jego wartość w jego własnych oczach w
przypadku niewykrycia przez tzw. stróżów prawa.

To nie tylko matka jest winna; tak samo jest winny ojciec, który nie
zgodził się na inicjację seksualną syna w rodzinie. To ojciec zakazał
synowi (nie umożliwił mu tego) emocjonalnego zrównania się z nim, jego
ojcem, Stwórcą i Bogiem dziecka.

--

Wojna na wyspach?
Beato gdzie twoja ksenofobia?