Kopytka

1. Data: 2007-05-08 20:50:56

Temat: Kopytka
Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Zostały mi ziemniaki z ruskich, więc jutro zamierzam popełnić kopytka,
co proponujecie do tego, gulasz jest tak bardzo oklepany, że liczę na
Waszą pomysłowość.
--

Paulinka

2. Data: 2007-05-08 23:07:59

Temat: Re: Kopytka
Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka napisał(a):
> Witam,
>
> Zostały mi ziemniaki z ruskich, więc jutro zamierzam popełnić kopytka,
> co proponujecie do tego, gulasz jest tak bardzo oklepany, że liczę na
> Waszą pomysłowość.

Sos pieczarkowy (z pieczarkami!) i jajko w koszulce :-)
Cielęcina/drób w potrawce.
Pulpeciki cielęce lub wieprzowe w potrawce.
Zrazy/bitki wołowe z sosem.
Sos śliwkowy (znany w niektórych rejonach pod nazwą "garus") oraz trochę
masła do polania kopytek.
Bogracz w wersji gęstej (nie zupa).

--
XL wiosenna
Uwaga: to konto jest kontynuacją poprzedniego, którego profil znajdziesz

3. Data: 2007-05-09 01:34:10

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Paulinka" <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> wrote in message
> Witam,
>
> Zostały mi ziemniaki z ruskich, więc jutro zamierzam popełnić kopytka,
> co proponujecie do tego, gulasz jest tak bardzo oklepany, że liczę na
> Waszą pomysłowość.

Posypane cukrem i cynamonem na przyrumienionym masełku, lub z tartą bułką do
mięsnych dań.

4. Data: 2007-05-09 01:35:51

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ikselka" <i...@w...pl> wrote in message

> [...]
> Zrazy/bitki wołowe z sosem.
> Sos śliwkowy (znany w niektórych rejonach pod nazwą "garus") oraz trochę

Brukiew w kostkę podbita śmietaną i mąką. Marchewka lub marchewka z
groszkiem.

5. Data: 2007-05-09 05:39:57

Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> napisał w
wiadomości news:f1qnqf$6ra$1@node4.news.atman.pl...
> [...]
> proponujecie do tego, gulasz jest tak bardzo oklepany, że liczę na Waszą

same :-)
1. Polane "sosem" z... oliwy z czosnkiem (2 zabki czosnku rozgniecione -
razem z lupinami) rzucone na letnia oliwe, podgrzewane max 2 minuty)
2. Plane maselkiem ze zrumieniona bulka tarta
3. z sosem knorra (do kupienia w sloikach.. polecam pieczarkowy)
4. z dowolnym innym sosem
5. ze stopionym serkiem topionym zalanym odrobina mleka (smietany) czyli..
sosem serowym
6. posypane startym twarogiem, plane smietana (slodka lub kwasna.. ja
osobiscie wole to drugie) i "doprawione" cukrem (preferowany brazowy)
lub.... jakims dobrym dzemem :-)

6. Data: 2007-05-11 19:36:08

Od: "Chmura 111" <c...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> napisał(a):

> Witam,
>
> Zostały mi ziemniaki z ruskich, więc jutro zamierzam popełnić kopytka,
> co proponujecie do tego, gulasz jest tak bardzo oklepany, że liczę na
> Waszą pomysłowość.
Polane tluszczem z duza iloscia skwarek z boczku + kapustka zasmazana.
Pozdrowienia
Chmura

7. Data: 2007-05-13 16:37:25

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka napisał(a):

Chciałam dziecku klimat PRL-u przybliżyć i zrobiłam z z cukrem, masłem i
cynamonem, niestety tylko ja się zajadałam ;)

--

Paulinka

8. Data: 2007-05-14 08:19:14

Od: "Wlodzimierz Macewicz" <w...@i...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj,

> Chciałam dziecku klimat PRL-u przybliżyć i zrobiłam z z cukrem, masłem i
> cynamonem, niestety tylko ja się zajadałam ;)

tak sie robilo leniwe, a nie kopytka

pozdrawiam WM

9. Data: 2007-05-14 08:26:07

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora