Korekcja wzroku

1. Data: 2000-06-28 05:56:47

Temat: Korekcja wzroku
Od: Malkontent <m...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś z Państwa orientuje się jakie są ogólne zalecenia przy korekcji
przy różnym stopniu osłabienia wzroku w każdym z oczu? Czy któreś oko
jest w takim wypadku bardziej forsowane? Nie wiem czy wstarczająco jasno
wyjaśniłem. Chodzi mi o to, czy oboje oczu mają jednakowy stopień
korekcji (oczywiście odpowiednio do wady). Przykładem niech będzie
sytuacja gdy oko lewe miało korekcję -3,5 dpt, a oko prawe -4 dpt. Po
zmianie szkieł, lewe -3 dpt, prawe -4,5 dpt. Po zmianie szkieł wystąpiły
trudności z prawidłowym widzeniem. Jakie jest uzasadnienie takiej
właśnie zmiany. W miarę możliwości proszę o kompetentne odpowiedzi, a
nie o przypuszczenia.

--

Pozdrawiam _/_/_/_/_/_/_/_/