pytanie spod liscia figowego

1. Data: 2000-06-27 17:41:58

Temat: pytanie spod liscia figowego
Od: "oswald" <o...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

mam pytanie....czy istnieje jakis srodek, ktorego uzywa sie, ze tak powiem ,
do zapobiegniecia ciazy - chodzi mi o cos doraznego ? gdzies slyszalme, ze
istnieje jakis zastrzyk tego rodzaju.
mozecie udzielic mi jakiejs informacji na ten temat?

dzieki
osw

2. Data: 2000-06-28 06:59:08

Temat: Re: pytanie spod liscia figowego
Od: "Alicja NF" <a...@v...wis.pk.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

>czy istnieje jakis srodek, ktorego uzywa sie, ze tak powiem ,
>do zapobiegniecia ciazy - chodzi mi o cos doraznego ? gdzies slyszalme, ze
>istnieje jakis zastrzyk tego rodzaju.

A czy przypadkiem kobitka nie jest juz w ciazy ??? ;-) Bo jakos nie
odniaslam wrazenia, zeby chodzilo o standardowe srodki antykoncepcji ...
Tylko co to jest za ZAPOBIEGANIE ciazy ???

3. Data: 2000-06-28 07:02:25

Od: "oswald" <o...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

po prostu sie wydarzyl "wypadek" i szukam informacji.
osw

4. Data: 2000-06-28 08:01:47

Od: DrYazzgod <d...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

oswald wrote:

> po prostu sie wydarzyl "wypadek" i szukam informacji.

Qrna, takim to dobrze. A nie mozna ucieszyc sie z tego "wypadku" i zyc
dlugo, i szczesliwie ?

--
Dariusz Laskowski Dzis jest wtorek, 28 czerwca, 180 dzien roku,
Gdansk Wrzeszcz wschod slonca o 04.17, zachod o 21.01.

5. Data: 2000-06-28 08:06:56

Temat: Odp: pytanie spod liscia figowego
Od: "RaV" <r...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

zapisz się lepiej do szkoły rodzenia

--
Z pozdrowieniami RaV

6. Data: 2000-06-28 08:40:56

Od: jaro pik <c...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

DrYazzgod <d...@i...net.pl> napisał / wrote:

> Qrna, takim to dobrze. A nie mozna ucieszyc sie z tego "wypadku" i zyc
> dlugo, i szczesliwie ?

Nie w kazdej sytuacji mozna sie z tego cieszyc.

Oswald - są srodki poronne doustne, ale lepiej skontaktowac sie z lekarzem, zeby nie
lykac byle czego. ( osobiscie jestem temu przeciwny ).

Pozdr.

----jaro pik-----------

7. Data: 2000-06-29 06:35:22

Od: "RaV" <r...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeżeli jesteś temu przeciwny to dlaczego coś takiego podsuwasz... (piszesz
dla samego pisania - najpierw się zastanów co piszesz.)

--
bez pozdrowień RaV
www.ravs.silesianet.pl

8. Data: 2000-07-01 20:21:13

Od: "Ender" <c...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik oswald <o...@h...net> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8jc7hi$920$...@s...man.poznan.pl...
> po prostu sie wydarzyl "wypadek" i szukam informacji.
> osw

To jak ty chcesz, chlopie, "zapobiec" czemus, co juz sie stalo? Chodzi ci o
srodki wczesnoporonne. RU486 - ale brana bezposrednio po stosunku (zdaje sie
do 24h, ale nie dam glowy). W obecnej sytuacji - zacznij kupowac pieluszki

pzdr
Ender

--
25MB e-mail, 10MB WWW, PHP, Perl, SSI - WEB Pack - http://rubikon.pl

9. Data: 2000-07-03 09:19:04

Od: "krys" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ender <c...@k...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8jo9c9$stk$...@a...webcorp.com.pl...

> [...]
Chodzi ci o
> srodki wczesnoporonne. RU486 - ale brana bezposrednio po stosunku (zdaje

Mam dziwne wrażenie, że RU 486 jest w Polsce zabroniony. A Tobie chyba
chodzi o Postinor. Chyba, że teraz ja coś pokręciłam.
--
Justyna

10. Data: 2000-07-03 12:01:55

Od: Maja Krężel <o...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

krys napisała

> Mam dziwne wrażenie, że RU 486 jest w Polsce zabroniony. A Tobie chyba
> chodzi o Postinor. Chyba, że teraz ja coś pokręciłam.

Nie pokręciłaś. Jest dokładnie tak jak mówisz. Postinor zażywa się do 72 godzin
po stosunku. RU jest w Polsce niedozwolony, Postinor - tak.
Maja

Bielactwo
stomatologia - przebarwienia
Ta grupa to dno!!!
Podejrzenie o nadcisnienie - i co dalej?
Laryngolog