Obniżenie ciśnienia - naturalnie

11. Data: 2009-04-17 18:54:03

Temat: Re: Obniżenie ciśnienia - naturalnie
Od: STranger <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

m. pisze:
> Użytkownik "tomek wilicki" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
>
> zdrowy styl zycia to rowniez stres, ktorego nie mozna wykluczyc, bo np.
> trzeba chodzic do pracy, gdzie rzadko traktuje sie z szacunkiem ludzi:( co
> powiesz na ksiazkowe cisnienie w weekendy i wakacje, a wysokie w tygodniu? a
> w pracy zadnego mobbingu nie ma...

Myślę, że wysokie ciśnienie w czasie stresu to normalka. Ważne, żeby
organizm potrafił sobie z tym radzić i żeby takie ciśnienie i tętno nie
były dla organizmu nadmiernym obciążeniem. A takim właśnie super
treningiem dla organizmu jest regularne uprawianie jakiegoś sportu
aerobowego. W końcu wtedy w czasie wysiłku gwałtownie wzrasta ciśnienie
i tętno, trenowany i udrażniany jest układ krwionośny.
Bo nie chodzi wcale o to, żeby ciśnienie i tętno w czasie stresu mocno
nie wzrastały, chodzi o to, żeby po takim stresie a więc i po skoku
ciśnienia i tętna organizm nie był wyczerpany! Do tego potrzebna jest
właśnie kondycja fizyczna! Brak takiej kondycji może się skończyć
zawałem lub udarem itp.

Prosty przykład - nawet sportowiec po szybkim wbiegnięciu na np. 7
piętro się lekko chwilowo zadysze i będzie mieć wysokie tętno i
ciśnienie krwi, ale dzięki kondycji nie zrobi to na jego organizmie
większego wrażenia i bardzo szybko się wszystko unormuje. Po 5 minutach
nie będzie pamiętać jego ciało tego "wysiłku". :)
A osoba bez kondycji po takim wejściu na 6 piętro będzie mieć
podwyższone ciśnienie, tętno i zadyszkę jeszcze baaardzo długo.
Ze stresem jest podobnie, osobom wytrenowanym fizycznie dużo łatwiej
jest znosić normalne stany skoków ciśnienia pod wpływem adrenaliny, tzn
taki stres ma mniejszy wpływ negatywny na zdrowie. Zresztą każdy kto
jakiś sport ćwiczy wie, że stres po pracy można wybiegać lub wyładować
na siłowni. A po takim wysiłku jest nagroda, naturalny narkotyk -
endorfiny i błogość dotlenienia :)
Tak więc najlepszym lekiem naturalnym na za wysokie ciśnienie jest
amatorski sport aerobowy (np. jogging), a a tym sam przyjdzie brak nadwagi.
Zacznij biegać 3x w tygodniu, a za 2 miesiące zrozumiesz jakie to
dobroczynne. Wiek w jakim jesteś jest nieistotny, biegać można w każdym
wieku. Rower, orbitrek, pływanie to świetne alternatywy.

STranger
GG 2605926

12. Data: 2009-04-17 19:05:49

Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wystarczy kawa lub alkohol i ciśnienie idzie w górę. A czy są jakieś
> równie
> łatwo dostępne "środki" na obniżenie ciśnienia? Oczywiście nie piszę tu o
> jakichś duuużych wartościach ciśnienia, na które te produkty miałyby
> wpływać - chodzi o sam fakt wpływu na obnizenie ciśnienia.

Z tego co się orientuje to bankowo na 100% obniża ciśnienie ukąszenie
pszczoły. Wujek (pszczelarz) opowiada że jak w pasiece podczas pracy ukąsi
go gdzies tak z 5 pszczół to "robi" sie lekko ospały - pewnie skutkiem
obniżenia ciśnienia krwi.

Słyszałem również (ale to nie potwierdzone na 100%) że spożywanie czosnku
też wpływa na obniżenie ciśnienia krwi. Wartałoby zrobić jakiś test aby tą
opinię zweryfikować.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

13. Data: 2009-04-17 19:17:06

Od: "m." <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "STranger" <p...@b...pl> napisał w wiadomości
> Myślę, że wysokie ciśnienie w czasie stresu to normalka. Ważne, żeby
> organizm potrafił sobie z tym radzić i żeby takie ciśnienie i tętno nie
> były dla organizmu nadmiernym obciążeniem.

ale ty chyba masz na mysli cos krotkotrwalego. a takowym chyba nie jest
150/100 od pon do pt 8-10 godz dziennie

14. Data: 2009-04-17 19:58:45

Od: STranger <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

m. pisze:

> ale ty chyba masz na mysli cos krotkotrwalego. a takowym chyba nie jest
> 150/100 od pon do pt 8-10 godz dziennie

150/100 to nie tragedia. Ale żeby można było napisać więcej to najpierw
napisz coś o sobie, w jakim wieku jesteś, jakiej płci, jaki wzrost, jaka
masa ciała albo podaj od razu BMI, czy mając takie ciśnienie w pracy
odczuwasz jakieś dolegliwości z tego powodu, czy dobrze sypiasz, jak
odpoczywasz, czynnie czy biernie, czy palisz, pijesz alkohol, ile kawy
dziennie, jaka dieta itp, itd.

Ludzie są różni, samo ciśnienie nic nie mówi. Sam mam często 150/100 a
nawet więcej, ale nie non stop i czuje sie normalnie. Ciśnienia nie
mierzę często, ale w mojej byłej pracy kiedyś piguła często chodziła i
wszystkim mierzyła ciśnienie więc wiem, że 150/100 też bywało.

STranger

15. Data: 2009-04-17 20:54:57

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

STranger wrote:

> Haha, ale sobie wkręcasz z tym jodem :)

niezupełnie, miałem lekką niedoczynność na tle niedoboru tego pierwiastka,
przez ostatnie miesiące zapominałem jeść te wodorosty "Kelp" - więc
możliwe, że ten efekt to przywrócenie po prostu "oficjalnej" normy
zmagazynowania jodu w organizmie.

16. Data: 2009-04-17 21:24:19

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

m. wrote:

> [...]
> powiesz na ksiazkowe cisnienie w weekendy i wakacje, a wysokie w tygodniu?

To co ST-ranger niżej napisał, a ja od siebie dodam, że chyba najważniejszym
czynnikiem jest jednak dieta. Mój "zdrowy styl życia" to była dość
drastyczna zmiana sposobu odżywiania, połączona z suplementacją tego, co
jest niemal epidemią niedoborów w społeczeństwie, np witaminy D.

Sprawdź, jaki wpływ na miażdżycę ma dieta dra Ornisha.

17. Data: 2009-04-17 21:44:14

Temat: Kelp,algi i arszenik.
Od: " Karol" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. High Arsenic Levels Found In Herbal Kelp Supplements

http://www.sciencedaily.com/releases/2007/04/0704061
40955.htm

2. Health Canada has issued a warning to consumers about the Trophic brand
natural health product labelled "Kelp and Glutamic Acid HCI" because of high
levels of iodine.

It warns that pregnant or breastfeeding women, or people with thyroid
conditions such as Graves' disease, are most vulnerable.

Too much iodine can lead to the enlargement of the thyroid, the
butterfly-shaped gland at the front of the neck that regulates metabolism, and
can cause it to become underactive or overactive

http://www.cbc.ca/health/story/2008/05/15/trophic-ke
lp.html

3. Algi sa pozeraczami arszeniku. Biotransformuja arszenik i metale ciezkie.

http://www.osti.gov/energycitations/product.biblio.j
sp?osti_id=5875271

4. Niezanieczyszczone preparaty spiruliny moga byc uzyteczne w leczeniu
zatruc arszenikiem.

http://ecam.oxfordjournals.org/cgi/content/full/nen0
58

.itp. itd...w kazdym razie nalezy uwazac na te suplementy.

18. Data: 2009-04-17 22:03:16

Temat: Re: Kelp,algi i arszenik.
Od: " Karol" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeszcze nie daj Boze, Wilicki sie nie tylko nabawi problemow z tarczyca, ale
sie otruje arszenikiem jak bedzie sie tak szpikowal tym Kelpem:)

19. Data: 2009-04-17 22:40:04

Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Endriu pisze:

> Słyszałem również (ale to nie potwierdzone na 100%) że spożywanie czosnku
> też wpływa na obniżenie ciśnienia krwi. Wartałoby zrobić jakiś test aby tą
> opinię zweryfikować.

Główna księgowa u mnie w pracy piła kropelki Jemioła. Mówiła, że to jej
obniża ciśnienie.

--
animka

20. Data: 2009-04-18 00:44:41

Temat: Korekta : Kelp,algi i arsen
Od: " Karol" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

sorry, ale zle przetlumaczylem slowo *asenic*. Po polsku to arsen, pierwiastek
wchodzacy np. w sklad arszeniku (tlenku arsenu).

Reszta informacji o toksycznych wlasnosciach zwiazkow tego pierwiastka - bez
zmian.

Serce
działanie DES
skurcze?
Permen - czy to działa? (Delikatny lek wspomagający potencję)
Wada serca czy może zwykłe niedogrzanie?