Korniki poszukiwane

1. Data: 2007-03-10 12:45:18

Temat: Korniki poszukiwane
Od: mabix <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zwracam sie z dosc dziwnym zapytaniem. Potrzebuje kolonie kornikow i nie
za bardzo wiem skad i jak je wytrzasnac. Czy ktos wie co, jak i gdzie?

pozdrawiam
Mehi

2. Data: 2007-03-11 13:59:55

Temat: Re: Korniki poszukiwane
Od: "jaro" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 10 Mar, 13:45, mabix <m...@o...pl> wrote:
> Zwracam sie z dosc dziwnym zapytaniem. Potrzebuje kolonie kornikow i nie
> za bardzo wiem skad i jak je wytrzasnac. Czy ktos wie co, jak i gdzie?
>
> pozdrawiam
> Mehi

Poco Ci te kolonie Ale powiedz o jakie korniki Ci hodzi to postaram
się Ci pomóc w tej sprawie.Najlepiej latem wszystko jednak zależy od
gatynku.

3. Data: 2007-03-12 18:48:32

Od: mabix <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

jaro napisał(a):

> Poco Ci te kolonie Ale powiedz o jakie korniki Ci hodzi to postaram
> się Ci pomóc w tej sprawie.Najlepiej latem wszystko jednak zależy od
> gatynku.

chodzi mi o zwykle korniki zerujace w drewnie.

4. Data: 2007-03-12 19:08:08

Od: "Zbigniew Mazur" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

mabix napisał:

> chodzi mi o zwykle korniki zerujace w drewnie.

Oj, nie wiem czy takie znajdziesz.
Poczytaj:
http://www.wigry.win.pl/kwartalnik/nr12_korniki.htm
Jest tam dużo informacji o kornikach w Polsce i taki tekst:
"Korniki nigdy nie zasiedlają wyrobów z drewna." Żerują w drzewach.

Pozdrawiam poznawczo, ;-)

Zbyszek

PS
Nie wiem, czy nie bardziej pomocna do tematu kornikowego nie byłaby grupa
pl.sci.lesnictwo

5. Data: 2007-03-12 19:08:28

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mabix" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> Zwracam sie z dosc dziwnym zapytaniem. Potrzebuje kolonie kornikow i nie
> za bardzo wiem skad i jak je wytrzasnac. Czy ktos wie co, jak i gdzie?

Sąsiad Ci podpadł???
Pozdrawiam :-)
Janusz

6. Data: 2007-03-12 19:21:11

Od: mabix <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zbigniew Mazur napisał(a):

> [...]
>
> PS
> Nie wiem, czy nie bardziej pomocna do tematu kornikowego nie byłaby grupa

zle sie wyrazilam :] tak, chodzi mi o korniki by zasiedlily jedno takie
drzewo /dla mnie drzewo z drewna jest zrobione wiec sorry;]/

podkładka pod jabłoń - gdzie to można dostać??
Trawnik z rolki a wertykulator/napowietrza cz
izolacja przed chwastamai :p - jak
fuksje w piwnicy
Krzewuszka i kamelia