Kosiarka

1. Data: 2008-04-07 05:10:52

Temat: Kosiarka
Od: "Norbert Komorowski" <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
nadchodzi wiosna, czas kupić nową kosiarkę... Cena max 800zł niestety :)
Teren - wiejskie podwórko, nierówne, często występują pokrzywy, kosiarka
pracować będzie w też w gęstym sadzie. Zwróciłem uwage na kosiarki Stiga,
jednak słyszałem że seria Dino może być za słaba. Myślę że stosowanie kosza
w takich warunkach mija się z celem. A wy jak uważacie? Na co zwrócić uwagę,
kupując kosiarkę?

2. Data: 2008-04-07 08:31:38

Temat: Re: Kosiarka
Od: "Roket" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Norbert Komorowski" <n...@g...com> napisał w
wiadomości news:ftcafj$iuo$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> Witam,
> nadchodzi wiosna, czas kupić now? kosiarkę... Cena max 800zł niestety :)
> Teren - wiejskie podwórko, nierówne, często występuj? pokrzywy, kosiarka
> pracować będzie w też w gęstym sadzie. Zwróciłem uwage na kosiarki Stiga,
> jednak słyszałem że seria Dino może być za słaba. My?lę że stosowanie
> kosza w takich warunkach mija się z celem. A wy jak uważacie? Na co
> zwrócić uwagę, kupuj?c kosiarkę?

Moc, 6 KM, minimum 5,5 KM.
Kosz sie przydaje, napęd mniej.
Za 8 stowek to szukaj uzywanych.

3. Data: 2008-04-07 15:57:18

Od: "Norbert Komorowski" <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Moc, 6 KM, minimum 5,5 KM.
> Kosz sie przydaje, napęd mniej.
> Za 8 stowek to szukaj uzywanych.

moze jakis link? jestem zielony w temacie, nie wiem kompletnie czym sie
sugerowac.

4. Data: 2008-04-07 17:03:57

Od: wargo <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

kosz może się przydać ale można zawsze zastosować coś co bedzie po
prostu zostawiać na trawie. Najlepiej kupić kosiarkę z wyrzucaniem
bocznym-wtedy można sobie ułatwic pracę.

5. Data: 2008-04-07 17:29:56

Od: "Roket" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Norbert Komorowski" <n...@g...com> napisał w
wiadomości news:ftdglo$2aj$1@nemesis.news.neostrada.pl...

> moze jakis link? jestem zielony w temacie, nie wiem kompletnie czym sie
> sugerowac.

Popatrz na allegro, coś w tym stylu

http://www.allegro.pl/item338859071_nowa_kosiarka_z_
koszem_craftsman_6_5km_zobacz_.html

6. Data: 2008-04-08 12:20:23

Od: "Pit07" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jednak słyszałem że seria Dino może być za słaba. Myślę że stosowanie
> kosza w takich warunkach mija się z celem. A wy jak uważacie? Na co

mam bardzo podobne pytanie, a nie chciałbym dublować wątku - szukam czegoś
chyba trochę droższego. Mam trochę ponad 1800m2 do skoszenia i chciałbym coś
jak najsolidniejszegeo. Też jest niestety sporo chwastów, gęstej wysokiej
trawy, więc kosiarka trochę mocy powinna mieć...

Pozdrawiam,
P.

7. Data: 2008-04-09 14:06:02

Od: "Norbert Komorowski" <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
dozbierałem kaskę do 1300zł... ufff...
Więc ponownie zadaję pytanie: Co wybrać?
znalazłem takie coś:
http://www.allegro.pl/item340865893_kosiarka_6_0km_b
riggs_stratton_quantum_2l_gw_.html
Nada się?
Kosiarka musi być nowa...I jak najmniej awaryjna i silna...

8. Data: 2008-04-09 19:40:12

Od: "Roket" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Norbert Komorowski" <n...@g...com> napisał w
wiadomości news:ftiitd$1b2$1@nemesis.news.neostrada.pl...
> [...]
riggs_stratton_quantum_2l_gw_.html
> Nada się?
> Kosiarka musi być nowa...I jak najmniej awaryjna i silna...

Mam identyczną juz trzeci sezon,
perfekt, mucha nie siada. Kupuj z
całkowitym spokojem i pewnością.
Ładnie ją dotrzyj, zmieniaj olej i filtr
powietrza jak w instrukcji.

9. Data: 2008-04-10 05:06:10

Od: "Norbert Komorowski" <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> perfekt, mucha nie siada. Kupuj z
> całkowitym spokojem i pewnością.
> Ładnie ją dotrzyj, zmieniaj olej i filtr

Witam,

co to znaczy "ładnie ją dotrzyj"? Przez oierwsze 5 - 6h, bez przeciazen?
Jakis równy kawałek ziemi kosić?

10. Data: 2008-04-10 07:28:14

Od: n...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> Mam identyczną juz trzeci sezon,
> perfekt, mucha nie siada. Kupuj z
> całkowitym spokojem i pewnością.
> Ładnie ją dotrzyj, zmieniaj olej i filtr
> powietrza jak w instrukcji.

jeszcze raz ja, w sklepie sthil w mojej miejscowości, znajomy
sprzedawca zaproponował mi kosiarkę 6KM marki MTD w cenie 1400 (+
jakiś rabacik). Co sądzicie o tej marce? Wiadomo na miejscu, nie
bedzie problemow z wysylaniem na gwarancje itd... Narazie rozmawialem
telefonicznie wiec nawet modelu nie znam i nie widzialem na zywo...

swieca zaplonowa
Co z gliniasta ziemia?
Jagody wysokie.
Rąbanie drzewa...