Kosiarka AL0KO Silver 520 BRV

1. Data: 2009-09-06 11:18:10

Temat: Kosiarka AL0KO Silver 520 BRV
Od: "Sawa" <f...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Dostałem w prezencie ten sprzęt, chciałem sobie kupić inną całą metalową no
ale darowanemu... ;-)
Mam kilka pytań:
1 Jak ten sprzęt się sprawuje?
2 Na co trzeba zwrócić szczególną uwagę? (przeraża mnie ta ilości plastiku)
3 Co to znaczy że silnik ma 6KM wedle specyfikacji z roku 2007? (z 2009 na
już mniej? ;-) )
4 Jakieś myczki aby przedłużyć żywotność silnika B&S 675? Olej spuszczę po
3h pracy potem zaleję oryginalnym i co sezon będę zmieniał, obecnie
"docieram" ją kilka minut na jałowym biegu.
5 Olej dedykowany B&S czy może jakiś lepszy?

Pozdro
Sawa