Kosiarka spalinowa - serwis na Szczecin

1. Data: 2002-03-15 08:23:33

Temat: Kosiarka spalinowa - serwis na Szczecin
Od: "Świat" <a@b> szukaj wiadomości tego autora

Gdzie znajde cos na ten temat. Mam uszkodzona kosiarke do trawy
Mirka

2. Data: 2002-03-18 15:01:20

Temat: Re: Kosiarka spalinowa - serwis na Szczecin
Od: "Michal Misiurewicz" <m...@m...iupui.edu> szukaj wiadomości tego autora

"Świat" <a@b> wrote in message news:3c91af28$1@news.inet.com.pl...
> Gdzie znajde cos na ten temat. Mam uszkodzona kosiarke do trawy

W ksiazce telefonicznej? W kazdym razie tak bym zrobil w USA.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

3. Data: 2002-03-18 21:20:42

Od: "Nicolas" <k...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Cię
Opisz dokladnie co sie dzieje z Twoja kosiarka?

4. Data: 2002-03-18 21:57:51

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Opisz dokladnie co sie dzieje z Twoja kosiarka?

I ty nie wiesz co Twoja żona wyprawia po nocach?
pozdr. Jerzy

Wielka encyklopedia roślin
nasiona pinii
Radziecka szklarnia