Kosmetyczka Szczecin Pilne

1. Data: 2003-03-13 19:52:43

Temat: Kosmetyczka Szczecin Pilne
Od: Zgaga <a...@d...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Idzie wiosna, buzka nie ciekawa i chciałaby być oczyszczona.
Czy znacie dobre kosmetyczki w Szczecinie. Ja nie mam zielonego pojęcia,
bo pomimo 27 latek ;-) nie była jeszcze u kosmetyczki i nie wiem do
ktorej się wybrać.
Maz daje pieniazki to chcem jak najszybciej, poki sie nie rozmysli ;-)
Chodziła tylko na regulacje brwi do kosmetyczki przy petli 8 na
Gumieńcach, ale nie wiem czy jest oki.
Z gory dziekuje za odpowiedzi/podpowiedzi

Pozdrawiam Zgaga

1. Data: 2003-03-13 20:19:01

Temat: Re: Kosmetyczka Szczecin Pilne
Od: "stillka" <s...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

na www.wizaz.pl jest swietna kosmetyczka ze szczecina p. Beata polecam warto
zna sie na swojej pracy, zreszta ona jest zalozycielka wizazu z tego co wiem
to na haslo "wizaz" udziela rabatow.

pozdrawiam
nusia

1. Data: 2003-03-13 21:00:34

Od: "DominikaNM" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "stillka" <s...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
warto
> zna sie na swojej pracy, zreszta ona jest zalozycielka wizazu z tego co

Nawet dostała ostatnio wyróżnienie na targach w Warszawie:-)
Jest współpracowniczką wizaz.pl od samego początku - założycielką jest
Agnieszka Zembrzycka.
Namiary na salon Beaty znajdziesz na stronie.
DominikaNM

makijaż ciała
Jak nazwać program dobierający fryzury i makijaż
cellulitus
silny antyperspirant
Polecam UNIBASIS