Kosmetyczka-Wroclaw

1. Data: 2003-01-18 10:53:44

Temat: Odp: Kosmetyczka-Wroclaw
Od: "Aneczka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja polecam gabinet Derma-Puls (centrum dermatologii estetycznej).
Znajduje się on na ulicy Piwna 17 (okolice placu Grunwaldzkiego)

na stronie www.derma-puls.com.pl możecie sobie dokładnie poczytać o
wykonywanych tam zabiegach. Ja kilka lat temu miałam przeprowadzoną tam
terapię za pomocą kwasów. Miałam bowiem zmiany na twarzy po trądziku i
ogólnie pogorszony stan skóry. Teraz moja buźka jest zupełnie inna :-)
Nie wiem ja kształtują się tam ceny, bo teraz sporadycznie chodzę tylko
na oczyszczanie.
Polecam...

pozdrawiam serdecznie
Ania z Wrocławia

1. Data: 2003-01-19 12:38:09

Temat: Re: Kosmetyczka-Wroclaw
Od: "Moni" <M...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
.... Ja kilka lat temu miałam przeprowadzoną tam
> terapię za pomocą kwasów. Miałam bowiem zmiany na twarzy po trądziku i

A właśnie Aniu napisz mi coś o efektach "kwasów" ja się zastanawiam
nad taką kuracją ze względu na przebarwienia i rozszerzone pory,
czy faktycznie kuracja jest skuteczna (szczególnie chodzi mi o pory)
i ile orientacyjnie kosztuje ta przyjemność (cała kuracja z kwasami)

Pozdrawiam
Moni

1. Data: 2003-01-19 12:39:07

Od: "Moni" <M...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Slicznej czy Sleznej? bo masz takie kodowanie ze nie moge sie odczytac
> :-(
> lepiej bez polskich liter :-)
>
> CanoE

Slezna oczywiscie

Moni

1. Data: 2003-01-19 13:46:58

Od: "Aneczka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja chodziłam na kwasy około 4-5 lat temu.
Wtedy 1 zabieg kosztował około 60-70złotych. Teraz pewnie ze 100.
Takich zabiegów miałam z 8 w odstępach mniej więcej 3 dniowych.
Zabiegi te są bardzo skuteczne. Gdy zaczęłam chodzić na te zabiegi to
nawet nie miałam świadomości, że mam tak brzydką cerę. Pod pudrem
wszystko dało się mniej więcej ukryć :-)) Miałam straszne zgrubienia w
okolichach brody. Tak jakby podskórne ropniaki...
Początkowo cera wydawała się brzydsza, ponieważ wszystko to, co
znajdowało się głęboko pod skórą zaczynało wychodzić na zewnątrz. Skóra
zaczynała się oczyszczać. Moja cera po tej kuracji poprawiła się bardzo
wyraźnie. Nie przypuszcałam, że może tak wyglądać. Że mogę mieć taką
delikatną cerę. Skórka była gładziutka i nic się nie wyczuwało pod
skórą, żadnych podskórnych pryszczy czy coś w tym rodzaju.... nie
musiałam w ogóle nakładać makijażu, bo cera była tak czysta,
praktycznie bez skazy...Skóra była gładziutka jak pupcia niemowlaka:-)
Dosłownie. Zniknęły wszelie blizny, przebarwienia...

Zabiegi oparte nz kwasach nie można stosowaćw lecie ani w zimie.

Minęło już kilka lat a moja cera się nie pogarsza. Wiadomo, że od czasu
do czasu pojawi się jakiś pryszcz. Ale nie ma mowy o jakiś większych
kłopotach.
A kilka miesięcy temu kupiłam sobie krem Lysanel Active. I od czasu do
czasu stosuję go, aby cera pozostał jak najdłużej gładka...

Mam nadzieję, że choćtroszkępomogłam. Jeżeli tak naprawdęmyślisz o
kwasach, to najlepiej byłoby sięumówićna wizytę. Pani dermatolog
najlepiej by Ci wszystko wyjaśniła i odpowiedziała na pytania.

Pozdrawiam serdecznie
Ania z Wrocławia

1. Data: 2003-01-20 08:49:03

Od: Mich <M...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rybka wrote:

> podobno
>
> a mozecie podac orientacyjna cene oczyszczania cery?

Ostatnio jak byłam to...70 zł.

Mich'ata

1. Data: 2003-01-20 11:08:11

Od: "zuleyka" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Rybka" <r...@i...pl> wrote:

> a mozecie podac orientacyjna cene oczyszczania cery?

W listopadzie za oczyszczanie + białe algi zapłaciłam równo 100 zł.
Kwasy (glikol do 30%) kosztują 50 zł za jeden zabieg.

Pozdr

zula

1. Data: 2003-01-20 19:20:09

Od: "Moni" <M...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ale mnie zachęciłaś, niestety póki co ze względów finansowych nie mogę
skorzystać
ale pomyślę może o nich jesienią.
Serdecznie dziękuję
Moni

1. Data: 2003-01-20 23:07:53

Od: "Aneczka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale mnie zachęciłaś, niestety póki co ze względów finansowych nie
mogę
> skorzystać
> ale pomyślę może o nich jesienią.

To fakt, nie jest to tania przyjemność... Ale warta swojej ceny. Masz
rację, lepiej poczekać do jesieni. Lepiej sobie uzbierać troszkę
pieniążków, bo trzeba te zabiegi wykonywać co kilka dni, więc troszkę
to kosztuje... Na 1 czy 2 kwasy to raczej się nie opłaca iść, powinno
się wykonać całą kurację, jeśli naprawdę ma to coś pomóc.

pozdrawiam serdecznie
Ania z Wrocławia

"parówka"
do czego to sluzy????