Kosmetyk Roku?

1. Data: 2004-11-14 09:04:00

Temat: Re: Kosmetyk Roku?
Od: "Jolanta Pers" <j...@S...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszyzna wrote:
> Mnie tylko zastanawia, że za doskonałość zostają uznane produkty
> Eris, która często gęsto pojawia się w piśmie i sponsoruje to i owo.
> Ja nie przeczę, że mogą być bardzo dobre, ale coś mi zgrzyta...

Abstrahując od ewentualnego spisku -ja jakoś przestałam lubić Eris. Dawna
seria do tłustej cery była znakomita, a kupiony niedawno żel do mycia twarzy
Lirene okazał się dość paskudny - mam wrażenie, że po umyciu mam dalej
tłustą twarz. Miałam też kiedyś próbkę czegoś z tego Y&U - jakoś nie
zachwyca.

JoP

1. Data: 2004-11-14 13:13:10

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jolanta Pers, sącząc kawkę, wyklepał:

> Miałam też kiedyś próbkę czegoś z tego Y&U - jakoś nie
> zachwyca.

Mnie nie zachwyci niestety, bo wyczytałam na opakowaniu, że zawiera kwasy...
No a ja po specyfikach z kwasami wyglądam tak, że jak użyję czegoś i
wieczorem wracam do domu, mąż patrzy i mówi: "A tobie co się z twarzą
stało?"

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947

1. Data: 2004-11-14 13:20:03

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Margaret, sącząc kawkę, wyklepał:

> ..e tam spiskowa. Wiesz jakie perfumy byly do wygrania w jakims tam
> konkursie TS?..zgaduj..
> Ricci"love in paris".:). Dystrybutor sie stala i tyle.

No właśnie. Mam już gazetkę, wczoraj wieczorem znalazłam w skrzynce (a
jednak listonosze chodzą w soboty). I co ja tam widzę? Doskonałość mody za
torby otrzymał... Wittchen. A ciekawe jest też to, że Wittchen funduje
nagrody do każdej krzyżówki...Co za zbieg okoliczności... Ja nie przeczę,
że torby mogą być rewelacyjne, skórzane, bajer, no ale...

Został też wyróżniony Troll za bieliznę. No, to jest ciekawe, nie miałam
pojęcia, że Troll robi bieliznę i przy najbliższej okazji polecę ją
obejrzeć.

Zastanawia mnie na przykład na jakiej zasadzie startują w konkursie takie a
nie inne zapachy. Przecież nie ze wszystkich dostępnych na rynku wybierają
najlepszy, tylko z iluś tam wybranych. Kto je wybiera i dlaczego te?

Krusz.

--
Kruszyna
#GG 3084947

1. Data: 2004-11-14 17:47:35

Od: "Joanna Pawlus" <a...@...stopce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszyzna" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

> Zastanawia mnie na przykład na jakiej zasadzie startują w konkursie takie
> nie inne zapachy. Przecież nie ze wszystkich dostępnych na rynku wybierają
> najlepszy, tylko z iluś tam wybranych. Kto je wybiera i dlaczego te?

Mi się wydaje, że wybierają tylko spośród zapachów i kosmetyków, które
pojawiły się na rynku w tym roku.
Ale może mi się wydaje. :)

--
best regards
Asia/niedzielka/Jona [wroclaw]

1. Data: 2004-11-14 22:37:37

Od: "Ania" <a...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kruszyzna <k...@g...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:

> Został też wyróżniony Troll za bieliznę. No, to jest ciekawe, nie miałam
> pojęcia, że Troll robi bieliznę i przy najbliższej okazji polecę ją
> obejrzeć.

Chyba nie tym razem ;-)
Trolla zdaje się już nie ma we Wrocławiu - przynajmniej tego ze
Świdnickiej już wytrollowalo na dobre ;-) (może plonka dostał od wrocławian
;PPP)

Pozdr!
Ania

--
"...przecież każdy chyba chce
aby trwało

1. Data: 2004-11-15 20:00:19

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ania, sącząc kawkę, wyklepał:

Eeeeee? Szkoda :(

Krusz.
dobra, pójdę gdzie indziej :)
--
Kruszyna
#GG 3084947

1. Data: 2004-11-15 20:35:19

Od: mips <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszyzna napisał/a w news:cn5fge$d58$2@inews.gazeta.pl:

> Krusz.
> z garnierem naturalsem na włosach..jeszcze 20 min...

I jak efekty? :)

mips

--
Zofia Rakowska

"Juz pod pierwszym linkiem widac, ze jestes wstretnym
zlosliwym mikroprocesorem!" (c) ISIA pru,13-06-2004r.

1. Data: 2004-11-15 20:51:20

Od: mips <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jolanta Pers napisał/a w news:cn77ba$60k$1@nemesis.news.tpi.pl:

> Dawna seria do tłustej cery była znakomita, a kupiony niedawno żel
> do mycia twarzy Lirene okazał się dość paskudny - mam wrażenie, że
> po umyciu mam dalej tłustą twarz.

Skusiłam się na krem nawilżająco-matujący z tej serii. W niebieskim
słoiczku. Nigdy więcej! Po raz kolejny okazało się, że Eris rewelacją
jest tylko w artykułach w TS. W praktyce to lichota skutecznie
utwierdzająca mnie w przekonaniu, że polskie kosmetyki rzadko są
naprawdę dobre*).

mips

*) Nie dotyczy Oceanika i Dermiki

1. Data: 2004-11-15 21:00:10

Od: mips <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszyzna napisał/a w news:cn7m1b$juc$1@inews.gazeta.pl:

> No właśnie. Mam już gazetkę, wczoraj wieczorem znalazłam w
> skrzynce (a jednak listonosze chodzą w soboty).

Ja znalazłam dzisiaj. Listonosz jak zwykle umieścił gazetkę w
skrzynce tak, że nie dało się jej wyjąć bez uszkodzenia (gazetki, nie
skrzynki - ta w opłakanym stanie jest od dawna i gorzej jej już być
nie może). Całe szczęście, pralkę przywiózł mi kurier, bo nie wiem,
jakbym ją z tej skrzynki wyciągnęła :\

> I co ja tam widzę? Doskonałość mody za torby otrzymał...
> [...] Co za zbieg okoliczności...

Od pewnego czasu zaczynam mieć podobne wątpliwości. Nie wiem, czym
kierują się jurorki. Ja bym kosmetyków, które wygrały, nie nagrodziła
tytułem Doskonałość. Co najwyżej Jakość Poprawna.

mips

1. Data: 2004-11-16 17:35:25

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-11-15 21:35,Użytkownik mips ziewnął szeroko i rzekł:

> I jak efekty? :)

WOW!
Fajny ten fiolecik. Taka fioletowa czerń. To był ten ciemny fiolet, nei
głęboki. Naprawdę mi pasuje. Przychodzę dzisiaj do roboty, a szefowa:"
Ale ty masz ciekawy fiolecik na czubku głowy. Dalej już nie masz, ale na
górze jest bardzo ładny" :D No tak, i teraz się mści czarna farba. Na
górze, na odrostach ten fiolecik jest widoczny jak należy, a na czarnej
farbie jest po prostu czarno-fioletowy. Ale też ładny :) Nie będę się
załamywać :)

Krusz.

--
Kruszyna