Kosmos

1. Data: 2011-09-24 08:09:28

Temat: Kosmos
Od: "Ponury" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Dlaczego te piękne kwiaty nie są już lubiane w ogrodach?
Trafiło mi się : wyrosło mi coś takiego na działce, prawdopodobnie
przywiezione z piaskiem na budowę ;-)

Nasionka już kupiłem na Allegro.

Pozdrawiam!
Jacek

2. Data: 2011-09-24 10:16:30

Temat: Re: Kosmos
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 24 Sep 2011 10:09:28 +0200, Ponury napisał(a):

> [...]
>
> Dlaczego te piękne kwiaty nie są już lubiane w ogrodach?
> Trafiło mi się : wyrosło mi coś takiego na działce, prawdopodobnie

Są lubiane. W mojej okolicy są w co drugim ogródku :-)
Sama posieję w przyszłym roku.
--
XL

3. Data: 2011-09-28 00:09:48

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Dlaczego te piękne kwiaty nie są już lubiane w ogrodach?
> Trafiło mi się : wyrosło mi coś takiego na działce, prawdopodobnie

Polecam też Aquilegia hybrida - orlik mieszańcowy. Wybierz mieszankę
różnokolorowych kwiatów.
http://www.24garden.pl/img/product/1812/kind/2/html/
1

--