Kot chce żryć

1. Data: 2006-03-31 21:39:39

Temat: Kot chce żryć
Od: "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

... ciągle i bez umiaru. Podbno "małych" kotów kiedyś nie było. Były same
tajgery, lwy i lamparty, podobno dopiero parę tysięcy lat temu miniaturka
została wyhodowana. Rozmiary dachowca, apetyt lwa ? To może rozmiar w genach
został ? ... To by zresztą tłumaczyło kompleks małego fiuta (nawiasem
mówiąc).

--
pozssdrafiam fższyskich polaków
P.D.

2. Data: 2006-04-01 12:38:04

Temat: Re: Kot chce żryć
Od: "Redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> został ? ... To by zresztą tłumaczyło kompleks małego fiuta (nawiasem

Zastanawiam się, czy któryś z moich kotów miał ten kompleks, ale wydaje
mi się, że z nawiązką nadrabiały to zręcznością, czyli same se brały w
usta (usta to ten nawias).

A ja jak na to patrzę to mam już dwa kompleksy ...

kilka problemów :)
>@>@>@>@>GET MORE CHICKS............LEARN GUITAR.............
Przeminęło z wiertłem
O dwóch takich, co ukradli ksiezyc