Krakersowiec

1. Data: 2007-01-22 09:24:36

Temat: Krakersowiec
Od: "dippi" <dippi[HATESPAM]@op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Robiłam wczoraj krakersowca (krakersy przekładane kremem jak do karpatki),
niestety coś poszło nie tak przy miksowaniu margaryny z masą budyniową i
składniki te zamiast się połączyć to są rozdwojone. Mimo tego przełożyłam
tym ciastka i to był błąd, bo wyczuwa się w smaku margarynę. Jak myślicie -
da się jakoś może przerobić tego nieudanego krakersowca, np. zmiksować i
upiec (czekoladą nie był już polewany - są same krakersy i ten popsuty
krem)? Macie jakieś pomysły?

Pozdr
Dippi

2. Data: 2007-01-22 09:25:18

Temat: Re: Krakersowiec
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"dippi" <dippi[HATESPAM]@op.pl> wrote in message
> [...]
> da się jakoś może przerobić tego nieudanego krakersowca, np. zmiksować i
> upiec (czekoladą nie był już polewany - są same krakersy i ten popsuty

Nawet pies nie chce? Daj bezdomnym lub wdowom i sierotom...

3. Data: 2007-01-22 09:43:35

Od: Maggie <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

dippi napisał(a):
> [...]
np. zmiksować i
> upiec (czekoladą nie był już polewany - są same krakersy

Poszło nie tak i po prostu zwarzyło Ci się. Powodem tego
możźe bbyć to, że składniki miały różne temperatury. Budyń
pewnie jeszcze letni a margaryna wyjęta prosto z lodówki i
klops gotowy...

Taki zwarzony krem można próbować uratować domiksowując
jeszcze coś, w zależności od przepisu może to być np. jajko,
margaryna, a w tym przypadku jeszcze dodatkowa (trochę)
porcja ugotowanego budyniu...
Ale skoro krakersy przełożone już kremem to nie wiem czy da
się coś z tym zrobić... Chyba że wydłubiesz krem i będziesz
kombinować z domiksowywaniem...
Albo co bardziej ryzykowne spróbuj zrobić z tego bajaderkę w
końcu w cukierniach bajaderki robi się z resztek, odpadów
produkcyjnych i starych ciastek, w końcu i tak jest zepsute,
więc spróbować można... Tylko do bajaderki to ja bym mąki
dodała i pogniotła herbatniki, ale to taka moja mała
sugestia, którą wcale się kierować nie musisz...

4. Data: 2007-01-22 10:29:56

Temat: Odp: Krakersowiec
Od: "dippi" <dippi[HATESPAM]@op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Maggie w wiadomości do grup dyskusyjnych napisała:

> Poszło nie tak i po prostu zwarzyło Ci się. Powodem tego
> możźe bbyć to, że składniki miały różne temperatury. Budyń
> pewnie jeszcze letni a margaryna wyjęta prosto z lodówki i
> klops gotowy...

Budyń był już zimny, ale margaryna rzeczywiście prosto z lodówki

> [...]
> dodała i pogniotła herbatniki, ale to taka moja mała
> sugestia, którą wcale się kierować nie musisz...

Bajaderki nigdy nie robiłam, a w znalezionych przepisach nie znalazłam,
żeby dodawać tam resztki ciastek, więc tylko tak spytam.. dodać do tego co
mam mąki i wrzucić to na jakiś czas do piekarnika i upiec jak rozumiem?

Pozdr
Dippi

5. Data: 2007-01-22 11:08:51

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Maggie napisał(a):

> Taki zwarzony krem można próbować uratować domiksowując jeszcze coś, w
> zależności od przepisu może to być np. jajko, margaryna, a w tym
> przypadku jeszcze dodatkowa (trochę) porcja ugotowanego budyniu...

Ja bym raczej zaczela odwrotnie, tzn. zaczela robic mase od nowa i
dodawala te stara.

th

6. Data: 2007-01-22 11:51:30

Od: Maggie <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Theli napisał(a):

> Ja bym raczej zaczela odwrotnie, tzn. zaczela robic mase od nowa i
> dodawala te stara.
>
> th

Nowej masy od początku bym nie robiła, bo niby co potem
zrobić z garem ;) kremu budyniowego?
Ale faktycznie najpierw trzeba zmiksować to nowe i po łyżce
dodawać starą masę...

Maggie

7. Data: 2007-01-22 11:55:26

Temat: Re: Odp: Krakersowiec
Od: Maggie <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

dippi napisał(a):

> Budyń był już zimny, ale margaryna rzeczywiście prosto z lodówki

To wszystko tłumaczy... Pamiętaj na przysłość. Budyń
konieczie porządnie trzeba ostudzić a margarynę wyjąć
wcześniej z lodóki, żeby oba składniki miały taką samą
temperaturę...

> Bajaderki nigdy nie robiłam, a w znalezionych przepisach nie znalazłam,
> żeby dodawać tam resztki ciastek, więc tylko tak spytam..

Ja też nie robiłam i tutatj raczej to pytanie należy
skierować do jakiegoś cukiernika, a wiem że takowi są na tej
grupie...

> dodać do tego co mam mąki i wrzucić to na jakiś czas do
piekarnika i upiec jak rozumiem?

Ja bym próbowała właśnie tak...

8. Data: 2007-01-22 12:06:38

Temat: [ot] Re: Krakersowiec
Od: "Hania " <v...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

dippi <dippi[HATESPAM]@op.pl> napisał(a):

> [...]
> da się jakoś może przerobić tego nieudanego krakersowca, np. zmiksować i
> upiec (czekoladą nie był już polewany - są same krakersy i ten popsuty

ja rozumiem, ze czlek zabiegany je czasem podle, fastfudy zapija koka kolą,
z automatu skusi sie na wafelka i inne takie, ale majac czas i srodki
DOBROWOLNIE spozywac margaryne?????????

h.

9. Data: 2007-01-22 12:09:06

Temat: Re: [ot] Re: Krakersowiec