[Kraków] - Lista życzeń przed spotkaniem

1. Data: 2004-03-17 09:46:50

Temat: [Kraków] - Lista życzeń przed spotkaniem
Od: "KasiaA" <k...@u...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam nadzieję, że sobota, Kolanko, godzina 15 to termin aktualny. Co ze sobą
przynieść? Książki, gazety robótkowe? Ktoś czegoś konkretnego poszukuje -
wzory na swetry - męskie, dziecięce? Druty, szydełko, hafty? Proszę pisać -
spotkanie moze posłużyć wymianie wzorów.

Ja bym prosiła o przyniesienie książki "Moje hobby" - może któras ma,
wydawnictwa Świat Książki, chciałabym przejrzeć.

Kasia

1. Data: 2004-03-17 09:57:00

Temat: Re: [Kraków] - Lista życzeń przed spotkaniem
Od: "honorek" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy kolanko jest na sw. Jozefa na Kazimierzu?
--
Honorata Kulesza
h...@o...pl

1. Data: 2004-03-17 09:58:50

Od: "dodo" <d...@S...JEST.BE.skowron.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KasiaA" <k...@u...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Ja bym prosiła o przyniesienie książki "Moje hobby" - może któras ma,
> wydawnictwa Świat Książki, chciałabym przejrzeć.
>
> Kasia

przyniosę
Dodo

1. Data: 2004-03-17 09:59:22

Od: "dodo" <d...@S...JEST.BE.skowron.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "honorek" <h...@o...pl> napisał w wiadomości

> czy kolanko jest na sw. Jozefa na Kazimierzu?

tak
pozdrawiam
Dodo

1. Data: 2004-03-17 10:54:04

Od: "a&e" <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Spotkanko jest, oczywiscie!
Kolanko nr 6, Jozefa 17, od 15-tej
Dzwonilam do Pana, z rezerwacja czterech stolikow jest w sobote ciezko,
ludzi duzo....mam dzwonic dzisiaj jeszcze raz. Poki co, Pan powiedzial ze
przy ladnej pogodzie wystawia ogrodek i nie bedzie problemu ze stolikami w
srodku, a jak nie to....no wlasnie?!

Zalozmy ze sie przy trzech stolikach nie zmiescimy....(trzy zakladam ze beda
o 15-tej wolne), jest cos awaryjnego w poblizu? Cos, gdzie w sobote , po
poludniu nie bedzie tloku, hihihi.....
I taka mala prosba, jezeli zdyscyplinowanie przybedziemy ok 15-tej mamy
wieksze szanse na zajecie stolikow tylu ile chcemy niz np o 17.....

Odezwe sie wieczorkiem jak juz cos z Panem ustale, bede sie upierac przy
czterech stolikach - bez oplaty dodatkowej, w koncu w nagrode moze sobie na
nasze arcydziela popatrzec :-)

pozdrowionka
Ewa

1. Data: 2004-03-17 12:49:57

Od: "Aneczka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

a&e wrote:
> Zalozmy ze sie przy trzech stolikach nie zmiescimy....(trzy zakladam
> ze beda o 15-tej wolne), jest cos awaryjnego w poblizu? Cos, gdzie w
> sobote , po poludniu nie bedzie tloku, hihihi.....

O 15 nie powinno być jeszcze tak źle - knajpek na Kazimierzu dużo :)

--
Pozdrówki
Aneczka (Kraków)

1. Data: 2004-03-17 15:15:26

Od: Arleta Potocka-Gąsiorska <a...@f...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Powiedz Panu, ze to o nas chodzi, te pozytywnie zakrecone wariatki ;-)))
co mu zawsze stoliki zasypuja ksiazkami, gazetami, hatfami - bylysmy tam
juz tyle razy, ze powinien pamietac.
No, chyba ze on tam ma takie spotkania np. codziennie i nie bedzie
wiedzial, o ktora grupe pozytywnie zakreconych chodzi - hihihi ;-))))

Pozdr. :-) Arleta

1. Data: 2004-03-17 17:34:40

Od: "a&e" <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pan wie, i nazywa nas Paniami Robotkujacymi :)))) Jak nas w sobote z
honorami podejmie to moze Mu jaki obrazek wspolnie wyszyjemy, co?!
hihihihi

pozdrowionka
Ewa
ps. jeszcze sie odezwe, jak mi sie komorka obudzi (padla bez zycia)i z Panem
porozmawiam...

1. Data: 2004-03-17 18:47:16

Od: "a&e" <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

No to kochane Krakuski, usiasc prosze.....
Jestem po rozmowie z Panem, ktory to rozmawial z Wlascicielem Kolanka.
Wlasciciel jest przez wielkie W i podal cene rezerwacji czterech stolikow,
hihihi... Uwaga podaje: 500 zlotych (piecset), mialam wrazenie ze mily Pan
boi sie powiedziec ile to ma kosztowac, i slusznie....

Powiedzialam ze bedziemy sobie liczyly na normalne szczescie, ktore to
przelozy sie na wolne stoliki o 15-tej, hihihi. Mily Pan (niczemu niewinny)
zaprasza serdecznie.

Ewa co chce od dzisiaj miec knajpe, skoro to takie kokosy przynosi (i co ma
meza, ktory z wrazenia prawie omdlal)

Do zobaczenia!!!

1. Data: 2004-03-17 21:39:06

Od: "dodo" <d...@S...JEST.BE.skowron.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "a&e" <a...@w...op.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Wlasciciel jest przez wielkie W i podal cene rezerwacji czterech stolikow,
> hihihi... Uwaga podaje: 500 zlotych (piecset),

no chyba oszalał....
jeszcze liczy się siła przebicia - możemy wykurzyć resztę klientów
dodo

[techniczne] mejlaodiy
[patchwork] materialy z USA-mam-dlugie
[xxx] pranie robotki