Kraków-kanwa

1. Data: 2004-01-12 11:53:30

Temat: Re: Kraków-kanwa
Od: "a&e" <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bos" <b...@i...pl> napisał w wiadomości
news:bttubb$hq5$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Dziewczyny .......kanwę mozna kupić w Jubilacie( w sobotę kupułam
resztkę )

To trzeba szybko pedzic bo Bozena nam wszedzie powykupuje....
pozdrowionka
Ewa
Bozena, daj mlotka do drukarki, bo wybuchne

1. Data: 2004-01-12 16:05:11

Od: "mamadodo" <d...@S...JEST.BE.skowron.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mamadodo" <d...@S...JEST.BE.skowron.net> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Kanishy" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> Chyba dawno w Geancie nie byłam ;-)
> Idę dzisiaj na zwiad

Wracam ze zwiadu: nie znalazłam w Sklepie wielkopowierzchniowym Geant ani
pół sklepu z artykułami XXX. A już miałam nadzieję że będę miała blisko
gdyby coś... A może jest w Krakówku już drugi Geant?? A może to nie Geant
tylko M1??? Tam wiem że jest sklep z artykułami xxx??

Dodo

1. Data: 2004-01-12 16:44:40

Od: "Kanishy" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> gdyby coś... A może jest w Krakówku już drugi Geant?? A może to nie Geant
> tylko M1??? Tam wiem że jest sklep z artykułami xxx??
>
> Dodo

O ja glupia o ja krowa...
Pomylily mi sie sklepy!
Przepraszam.. naprawde przepraszam...
masz racje pomyliły mi się sklepy...
buuu

Kani

1. Data: 2004-01-13 10:37:14

Od: "Malgorzata Radomska" <t...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

> Ja za kawałek ok 34x48 płaciłam 9,90 (czyli za metr bym zapłaciłaokoło
> 89zł - dobrze liczę??? Łomatko!!! Jakiś burżuj jestem czy co???). A w
> www.mulinka.pl widziałam chyba to samo za 16 z hakiem. Się zdziwiłam skąd
> taka różnica. Ale może tam gdzie kupuję, w nowej dostawie też bedzie inna
> cena brrrr.

Kupowalam wlasnie takie kawalki, pierwszy za 11 zl, drugi za 17, ta drozsza
to Zweigarta, jakas niemiecka http://www.zweigart.com/, roznica miedzy oboma
to w sumie wychodzila po czasie, im dluzej haftowalam na tej tanszej tym
wieksza szmatka sie z niej robila, caly krochmal zdaje sie "wyparowal". W
tej drozszej pewien stopien usztywnienia pozostawal do konca, co mi akurat
bardzo odpowiadalo (choc nie jestem pewna czy za taka cene ;))

Gosia (Gdynia/Warszawa)

[szydełko] napinanie robótki
haft krzyzykowy - ksiazka
PROSBY NA PRIV!!!