abażur - prosba

1. Data: 2004-01-12 09:37:11

Temat: abażur - prosba
Od: "Renata Zając" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc wszystkim!

Poszukuje wzoru na maly abazur (wys. 14 cm) na lampke, robiony szydelkiem.
Prosze, sprawdzcie swoje przepastne zasoby i poratujcie kolezanke, co nagle
zapragnela wrocic do szydelkowych robotek :-)

Pozdrawiam serdecznie,
Renata (Lublin)

1. Data: 2004-01-12 11:11:45

Temat: Re: abażur - prosba
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 12 Jan 2004 10:37:11 +0100, "Renata Zaj?c"
<r...@p...pl> wrote:

> [...]
>Prosze, sprawdzcie swoje przepastne zasoby i poratujcie kolezanke, co nagle
>zapragnela wrocic do szydelkowych robotek :-)

a ja robie abazur z lnianej dosc cienkiej szmatki w taka lniana
kratke. robi sie bardzo szybko, a efektowne - obwod dolnej czesci
starego abazura - ma zostac sam druciany szkielet - plus jeszcze
troche, wysokosc - wyzsze niz sam abazur o troche. zeszyc w
walez, obrebic oba brzegi walca. wciagnac gumke, nasadzic na
szkielet abazura

trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2004-01-13 08:51:40

Od: "Iwona Ż" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Poszukuje wzoru na maly abazur

W załączeniu adres strony z abażurami
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=9101

Iwona Ż

1. Data: 2004-01-16 10:56:07

Od: "IlonaW" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnie masz juz tego bardzo duzo, ale znalazlam jeszcze takie :
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=23986
Ilona.

Kraków-kanwa
[szydełko] napinanie robótki