[wroc] dobra, wiem, że to już nudne ;-P

1. Data: 2005-04-25 12:58:27

Temat: [wroc] dobra, wiem, że to już nudne ;-P
Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przypominam, że to dzisiaj w Kurnej Chacie (ul. Odrzańska) o 19.00
będziemy pałaszować ziemniaczki-z-czym-tam-nam-podadzą :)
No i może wypijemy małe-co-nieco :)

Krusz.
--
Kruszyna
GG 3084947

1. Data: 2005-04-25 14:04:09

Temat: Re: [wroc] dobra, wiem, że to już nudne ;-P
Od: Ula Kapała <u...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszyzna wrote:

> Przypominam, że to dzisiaj w Kurnej Chacie (ul. Odrzańska) o 19.00
> będziemy pałaszować ziemniaczki-z-czym-tam-nam-podadzą :)
> No i może wypijemy małe-co-nieco :)

Kurde, dzisiaj to już pamiętałam. Mogę wpaść wcześniej i przypilnować,
żeby nam nie zajęto stolika, jak się jakiś zwolni.
UlaK

--
e-mail: u...@h...pl -- IRC nick: Ula
http://ula.hell.pl/ i http://ula-kapala.art.pl/

1. Data: 2005-04-25 14:15:34

Od: "Hafsa" <h...@...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszyzna" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> Przypominam, że to dzisiaj w Kurnej Chacie (ul. Odrzańska) o 19.00
> będziemy pałaszować ziemniaczki-z-czym-tam-nam-podadzą :)
> No i może wypijemy małe-co-nieco :)

I znow nie bede :-((( Szkoda. W pracy gnije do 18.30 dzis i nijak nie dojade
:-(((
Hafsa

1. Data: 2005-04-25 14:37:37

Od: Ula Kapała <u...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hafsa wrote:

>I znow nie bede :-((( Szkoda. W pracy gnije do 18.30 dzis i nijak nie dojade
>:-(((
>Hafsa

To się spóźnij. :-E
UlaK

1. Data: 2005-04-25 14:40:49

Od: "Hafsa" <h...@...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ula Kapała" <u...@h...pl> napisał w wiadomości

> To się spóźnij. :-E
> UlaK

Mieszkam 40 km od Wroc. Ostatni bus do Wielkiego miasta jest o 17.50, a
malzon nie wybiera sie dzis, by mogl mnie zabrac.
No i wrocic nie mam czym, a jutro rano o 8.00 zaczynam boje w pracy.
Wiec nie przyjade.
Hafsa :-(

1. Data: 2005-04-25 15:05:58

Od: Ula Kapała <u...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hafsa wrote:

> [...]
>malzon nie wybiera sie dzis, by mogl mnie zabrac.
>No i wrocic nie mam czym, a jutro rano o 8.00 zaczynam boje w pracy.

Echbu. No to trudno, może następną razą.
UlaK

1. Data: 2005-04-25 15:32:31

Od: "Ania" <a...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszyzna" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> Przypominam, że to dzisiaj w Kurnej Chacie (ul. Odrzańska) o 19.00
> będziemy pałaszować ziemniaczki-z-czym-tam-nam-podadzą :)
> No i może wypijemy małe-co-nieco :)

Fakinello! i ja też znowu nie przyjde (mimo, ze sama zaproponowalam ten
poniedzialek) :(((
Mialam dzisiaj oblewać zaliczenie i kicha bo na nie nie poszlam :( i dopiero
muszę sie zaczać na nie uczyc :(
Mam nadzieje, ze uda mi sie wpaść na nastepne spotkanie jeszcze przed
wyjazdem do Siewiernoj Wenecji ;)
Bawcie się świetnie, pstrykajcie dużo fot i oby nie przybyło żadnej ni grama
po tych, pewnie przepysznych, ziemniaczkach!

Pozdrowcia!
Ania

--
"...a przecież kazdy chyba chce
aby trwało

1. Data: 2005-04-25 15:48:25

Od: "Skakanka" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania" <a...@b...wroc.pl> napisał w wiadomości
> Bawcie się świetnie, pstrykajcie dużo fot i oby nie przybyło żadnej ni
> grama po tych, pewnie przepysznych, ziemniaczkach!

Niech im w biusty pojdzie, jak mawiala moja ciotka ;)

Kaska (szczerze zyczaca)

1. Data: 2005-04-25 15:51:42

Od: "Kometa" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule news:d4ipqj$p4i$1@nemesis.news.tpi.pl,
niejaki(a): Kruszyzna z adresu <k...@g...pl> napisał(a):

> Przypominam, że to dzisiaj w Kurnej Chacie (ul. Odrzańska) o 19.00
> będziemy pałaszować ziemniaczki-z-czym-tam-nam-podadzą :)
> No i może wypijemy małe-co-nieco :)

Fak, fak, fak :( Prawie nie zyje po pracy, jestem zmeczona, glodna (nie mam
gazu do 19 :-( ) i ...nigdzie nie ide :-(((( Przepraszam, ale nie mam sily
:-(

--
Kometa
"A przecież nie cały umieram,

1. Data: 2005-04-25 16:28:25

Od: "Asia Witek" <a...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kometa" <k...@N...pl> napisał w wiadomości

> Fak, fak, fak :( Prawie nie zyje po pracy, jestem zmeczona, glodna (nie
mam
> gazu do 19 :-( ) i ...nigdzie nie ide :-(((( Przepraszam, ale nie mam sily

ha, więc znów będziemy Was obgadywały we 4 (Magda, mam nadzieję że Ty się
zjawisz?) ;))))

pozdr
Asiek, która się trochę spóźni (+- 20 minut)

Oceny kolorówki, hurtem
balsam brązujący Holiday Skin - po prostu rewelacja!
Chwale, przstrzegam, oceniam
Prosze o rade...
http://www.gaspares-home page.de/ Chat / Photo