Krawienie śródcykliczne a długość cyklu

1. Data: 2004-07-24 12:16:26

Temat: Krawienie śródcykliczne a długość cyklu
Od: "A.S" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Czy w przypadku wystapienia krwawienia śródcyklicznego (druga miesiączka -
normalna, nawet obfitsza niż zwykle - pojawiła się w dziesiątym dniu cyklu),
rozpoczynam liczenie cyklu od nowa, czy traktuję drugie krwawienie jako
właśnie śródcykliczne? Licząc tak jak zwykle, menstruacja powinna wystąpić
juz kilka dni temu (mam bardzo regularne okresy, sytuacja opisana powyżej
zdarza mi się po raz pierwszy). Zatem - może jednak liczyć drugie krawienie
jako początek cyklu? Jest też jeszcze jedna możliwość - mogę być w ciąży.
Gdyby tak właśnie było - w którym jej tygodniu test kupiony w aptece to
wykaże?
Z góry dziękuję za odpowiedź.
Agata

2. Data: 2004-07-26 18:57:14

Temat: Re: Krawienie śródcykliczne a długość cyklu
Od: "Renia" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jesli chodzi o test ciażowy, to wykaże on czy jestes w ciaży już w dniu, w
którym powinnaś miec okres, ok. 10 dni od zapłodnienia.zależy to od rodzaju
testu, ale niektóre potwierdzają ciąże wczesniej.
R.
Użytkownik "A.S" <c...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> jako początek cyklu? Jest też jeszcze jedna możliwość - mogę być w ciąży.
> Gdyby tak właśnie było - w którym jej tygodniu test kupiony w aptece to

Zakrecona reka.
[Urologia] Guzek na członku
bezsennosc z sennoscia i zabawa podswiadomosci
Ciśnienie 80/40
wzrost cisnienia krwi a bol glowy