Kręcone włosy

1. Data: 2005-05-06 10:23:05

Temat: Kręcone włosy
Od: "Ulcia" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Mam pytanie do posiadaczek naturalnie kręconych włosów. Dodam że mocno
kręcony. Czego używacie do stylizacji, tak żeby układały się w loczki i były
one trwałe?

Pozdrawiam Ula.

p.s.Czy mogybyście podać mi link do archiwum grupy?

1. Data: 2005-05-06 11:00:03

Temat: Re: Kręcone włosy
Od: "ewaselewska" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> p.s.Czy mogybyście podać mi link do archiwum grupy?
>
> uzywam po umyciu włosów dużo odzywki bez spłukiwania i sansilk do włosów
kręconych

1. Data: 2005-05-06 11:34:46

Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ulcia" <u...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Mam pytanie do posiadaczek naturalnie kręconych włosów. Dodam że mocno
> kręcony. Czego używacie do stylizacji, tak żeby układały się w loczki i

Moja koleżanka, która włosy miała mocno kręcone, robiła coś w rodzaju mokrej
włoszki, po prostu nie suszyła włosów suszarką. A jak już miała suche i
chciała mieć bardzo pokręcone, to je chyba zwilżała pianką... Jakoś tak tyo
było.

Maja

P.S. Archiwum grupy jest tu:
http://groups.google.pl/groups?hl=pl&lr=&c2coff=1&gr
oup=pl.rec.uroda
Tak mi się przynajmniej wydaje :)

1. Data: 2005-05-06 13:10:06

Od: Mixer <m...@p...gdynia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ulcia napisał(a):
> [...]
> one trwałe?
>
> Pozdrawiam Ula.
>
> p.s.Czy mogybyście podać mi link do archiwum grupy?

Mam tak kręcone mocno włosy ze codziennie rano, by je rozczesać musze je
zmoczyć. Następie by loki nie były za bardzo "napuszone" nakładam żel i
czekam aż włosy wyschną (nie używam suszarki)a potem, ze tak powiem,
rozcieram włosy by nie było efektu mokrej włoszki.
Ostatnio zaczęlam używać mleczka Sansilk do kręconych włosów i efekt
jest ten sam :) Loki trzymają się długo i wyglądają efektownie :)

pozdrawiam
Mixer

1. Data: 2005-05-06 20:52:37

Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Mam pytanie do posiadaczek naturalnie kręconych włosów. Dodam że mocno
> kręcony. Czego używacie do stylizacji, tak żeby układały się w loczki i

Pianki z Welli do włosów kręconych (najczęsciej i najchętniej) - w moim
przypadku podkręca również włosy, które lekko się rozprostowały po nocy.
Wygląda to tak - myję włosy wieczorem (najczęściej tuż przed pójściem spać,
bo o tym zapominam) i kłade się z mokrymi. Rano mam burzę średnio
pokręconych włosów. W suche włosy wgniatam nieco pianki i po chwili mam
burze loków - stylizacja trwa całe 3 minuty ;)

pozdr

Monika

1. Data: 2005-05-07 08:25:37

Od: "Ulcia" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

dziękuję za wszystkie rady. Wczoraj poeksperymentowałam z gumą do stylizacji
włosów. Efekt przeszedł moje oczekiwania. Przy najbliższej okazji wypróbuję
piankę Welli.
Pozdrawiam Ula.

1. Data: 2005-05-07 18:06:17

Od: "Dominika R" <n...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

| dziękuję za wszystkie rady. Wczoraj poeksperymentowałam z gum? do
stylizacji
| włosów. Efekt przeszedł moje oczekiwania. Przy najbliższej okazji
wypróbuję
| piankę Welli.
| Pozdrawiam Ula.

Czy moglabys napisac jaka to byla guma i jak wlosy zachowywaly sie po niej?
Szybciej przetluszczaly?

Pozdrawiam,
Dominika R

--
"The man should respect the sea.
Because the sea respects... no one..."

1. Data: 2005-05-08 08:21:17

Od: "Ulcia" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Guma do kratywnej stylizacji włosów" JOANNY
Nałożyłam ją na wigotne włosy(najpierw roztarłam w dłonach) i zostawiłam do
wyschnięcia. Zrobiła sie taka fajna burza loczków. Nie zauważyłam żeby włosy
mi sie szybciej przetłuszczały. A dziś odświeżyłam je pianką Welli do
loczków.
Pozdrawiam, Ula

krem STRI VECTIN-SD prosze o opinie.
odchudzanie