Krem pod oczy.

1. Data: 2005-12-20 21:18:33

Temat: Krem pod oczy.
Od: "hihi" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
ostatnio postanowiłam kupić krem pod oczy. Kupiłam Ziaję, taką czerwoną,
która po 2 użyciach poszła w kąt, bo oczy puchną. Więc postanowiłam kupić
coś z "wyższej półki" i się szarpnęłam na Clinique, Pani w Marrionaudzie
poleciła Daily Eye Benefits, który nie dość, że piecze jak wściekły, to
dodatkowo sprawia, że delikatne cienie pod oczami zmieniają się w fioletowe
plamy (wyglądam, jakby mnie ktoś obił...), a miał te cienie usunąć.
No i nie wiem jaki krem mam kupić, bo albo alergia albo wyglądam jak obita i
niewyspana.
Dodam, że te cienie to nie problem z nerkami ani wątrobą (badane), nie brak
snu, a wody piję zwykle ze 2 l. dziennie.
Więc co? Taka uroda, czy źle dopasowane kremy? Pomóżcie, bo wcześniej
chowałam je za szkłami, a teraz się na soczewki zebrałam i muszę jakoś
inaczej sobie z tym poradzić.

hiver

1. Data: 2005-12-20 21:30:20

Temat: Re: Krem pod oczy.
Od: "Margaret" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "hihi" <l...@g...pl> napisał w
> Więc co? Taka uroda, czy źle dopasowane kremy? Pomóżcie, bo wcześniej
> chowałam je za szkłami, a teraz się na soczewki zebrałam i muszę jakoś
> inaczej sobie z tym poradzić.
> hiver

ja ostatnio tez sobie kupowalam ..i jeszcze jestem w fazie testowej.
kuracje sobie zrobilam AA "maska pod oczy" , taki zielony kremik z
fitohormonami(czy cus w tym rodzaju). Bardzo nawilza i natluszcza, jako
krotkotrwała kuracja jest dobre, na dluzej raczej nie, bo dla skory po
35-roku zycia.
Potem przetestowalam Clinique Intense Repair, moze byc w sumie, chociaz za
tak wysoka cene mozna chyba(??) dostac cos lepszego.
Fajny efekt dawal krem z Guinot, Hydrazone Yeaux, tez drogi (bo chyba ok
100zl), ale mozna dostac probke w takim mniejszym zestawiku podroznym (15zl
kosztuje). Fajny-bo nawilzal ładnie, nie podraznial, dobrze sie wchlaniał.
Na pewno nie kupie juz tych tanszych, za ok 8zl.. NIe wiem, jakos wydaje mi
sie, ze jak wymagania ma sie nieco wieksze, to taki krem na pewno im nie
sprosta (dlatego w odstawke poszedl nawilzajacy pod oczy z Miraculum, a
wczesniej jakies maziajstwo z Rivala).
Podobno AA Oceanica -ta niebieska specjalistyczna seria pod oczy, jest
dobra. W kazdym razie na kremie pod oczy bym nie oszczedzała...

Nie wiem czy cos pomoglam :). Jeszcze dobre opinie slyszalam o
Clinique -All about eyes, a co do cieni pod oczami.. to moze jakis krem
rozjasniajacy./baza, tak jak biala baza Lancome pod makijaz?..

--
Margaret

1. Data: 2005-12-20 21:33:25

Od: "/Agalay" <a...@U...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "hihi" <l...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Więc co? Taka uroda, czy źle dopasowane kremy? Pomóżcie, bo wcześniej
> chowałam je za szkłami, a teraz się na soczewki zebrałam i muszę jakoś

Spytaj jak jest w marion. ale wiem, ze w sephorze mozna reklamowac
kosmetyki, jesli masz paragon i nie kupilas dawniej niz XX (nie wiem
kiedy;) ) to mozna :)
Szkoda, ze nie poprosilas o zrobienie probki z kremu, wtedy bys wiedziala
czy Cie uczuli czy nie :(
Ja nigdy nie uzywalam kremu pod oczy takiego na powaznie, jesli juz to
niskopolkowe, ktore wklepywalam grzecznie nie widzasz efektów, ale teraz
jestem na kupnie i wiem na pewno, że bedzie to cos aptecznego :)

1. Data: 2005-12-20 21:33:38

Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-12-20 22:30:20 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Margaret* skreślił te oto słowa:

> Podobno AA Oceanica -ta niebieska specjalistyczna seria pod oczy, jest
> dobra. W kazdym razie na kremie pod oczy bym nie oszczedzała...

Żel z tej serii był jedynym, który mnie uczulił. Tak więc uważać. Zresztą
jeślikogoś co rusz cos uczula to powinien popróbkować zanim wyda pieniądze.

A z takich tańszych to krem Sephory polecam. Świetnie nawilża i napina
skóre, przy nakładaniu chłodzi. A do tego ma rozświetlające drobinki, które
optycznie działają na widocznośc cieni.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

*psy mają właścicieli, koty mają służących*
http://www.voila.pl/7ufx3/

1. Data: 2005-12-20 21:36:25

Od: "hihi" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Margaret" <m...@p...fm> napisał

> Nie wiem czy cos pomoglam :). Jeszcze dobre opinie slyszalam o
> Clinique -All about eyes,

Nie było i narazie nie będzie, a ja szyyybko chciałam sobie te cienie
zlikwidować... za szybko.
Poza tym u nas to mały wybór w ogóle jest, co mnie strrrrasznie boli ;-)

> a co do cieni pod oczami.. to moze jakis krem rozjasniajacy./baza, tak jak
> biala baza Lancome pod makijaz?..

U mnie bazy i podkłady się jakoś nie sprawdzają, bo mam takie jakieś głupie
odruchy, że ciągle się rękami podpieram, trę brodę, podpieram policzek,
drapię oko i inne takie, więc wszystko się szybko ściera i to
nierównomiernie, tak, że ostatecznie wyglądam ciutkę dziwnie ;-P

hiver

1. Data: 2005-12-20 21:38:59

Od: "Margaret" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> policzek, drapię oko i inne takie, więc wszystko się szybko ściera i to
> nierównomiernie, tak, że ostatecznie wyglądam ciutkę dziwnie ;-P

ale te bazy z lancome sa takie..no..nie rolują się!! :)).
taki bialy krem, nie jakis super gesty..
Ale faktycznie, sprobuj tego Sephorowego, bo delikatne drobinki
rozswietlajace to dobry sposob na optyczne zniwelowanie sincow.

--
Margaret

1. Data: 2005-12-20 21:40:14

Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-12-20 22:38:59 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Margaret* skreślił te oto słowa:

> ale te bazy z lancome sa takie..no..nie rolują się!! :)).

Aż się chce napisać: NTG ;)

1. Data: 2005-12-20 21:40:19

Od: "hihi" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "/Agalay"

> Szkoda, ze nie poprosilas o zrobienie probki z kremu, wtedy bys wiedziala
> czy Cie uczuli czy nie :(

Prosiłam, ale tam "nie robią, dają tylko to, co mają w saszetkach".
Co do aptecznych, to też nie mam 100% zaufania, bo reagowałam alergicznie na
przeróżne specyfiki, apteczne, naturalne oraz takie jak clinique, mające być
idealnym rozwiązaniem dla alergików.

hiver

1. Data: 2005-12-20 21:42:58

Od: "Margaret" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> alergicznie na przeróżne specyfiki, apteczne, naturalne oraz takie jak
> clinique, mające być idealnym rozwiązaniem dla alergików.

jeszcze mi się cos przypomnialo..
tyle, ze tego to na pewno nie dostaniesz probki :(.
sztyf pod oczy VICHY Oligo 25.
podobno wlasnie na SINCE dobrze dziala. (ale to tez opinie wyczytane..), w
aptekach chyba kosztuje 50-70zł.
na allegro tez w razie czego, jest.

--
Margaret

1. Data: 2005-12-20 21:43:38

Od: "hihi" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Margaret" <m...@p...fm> napisał

> Ale faktycznie, sprobuj tego Sephorowego, bo delikatne drobinki
> rozswietlajace to dobry sposob na optyczne zniwelowanie sincow.

Jak sobie pomyślę, że do najbliższej Sephory mam prawie 70km to mi ręce
opadają i cienie pod oczami mniejsze widzę ;-)

hiver

CALVIN KLEIN CK BE [gdzie w 3miescie]
allegro-tusz do rzes Loreal- czy oryginal ?
Vanilla Fields..........
kosmetyki ekologiczne
krawiec trojmiasto