Kremy apteczne - pytanie

1. Data: 2004-04-10 18:08:51

Temat: Kremy apteczne - pytanie
Od: "Gosia" <g...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie - moze niektorzy jeszcze mnie pamietaja, od kilku
miesiecy ja tylko z doskoku i rzadko :-) Pozdrawiam wszystkich
serdecznie i swiatecznie. Mam pytanie - czy ktoras z Was wyprobowywala
nastepujace kremy: Avene Hydrance Optimale Legere oraz Iwostin Purritin
emulsje matujaca - oba do cery mieszanej? Na wizazu nic nie znalazlam.
Interesuje mnie glownie to, czy nadaja sie pod makijaz, jaka maja
konsystencje? Na wizazu bardzo chwala Avene z filtrami do cery
wrazliwej. A nadalby sie do mieszanej?
Pomozcie, jesli mozecie :-) Serdecznie pozdrawiam :-)

Gosia

1. Data: 2004-04-10 18:28:58

Temat: Re: Kremy apteczne - pytanie
Od: "Marta" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia" <g...@b...org> napisał w wiadomości
> [...]
> wrazliwej. A nadalby sie do mieszanej?
> Pomozcie, jesli mozecie :-) Serdecznie pozdrawiam :-)

ja kupilam sobie z polecenia dermatologa mleczko iwostin do cery suchej i
wrazliwej
jestem nim poprostu zachwycona, cos fantastycznego!!!
kosztowal 23 zl wiec da sie przezyc a warto naprawde!!
zycze zeby i te do twojej cery byly rownie swietne!!!
buzka

1. Data: 2004-04-10 21:04:34

Od: "Jolanta Pers" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gosia <g...@b...org> napisał(a):

> Mam pytanie - czy ktoras z Was wyprobowywala
> nastepujace kremy: Avene Hydrance Optimale Legere oraz Iwostin Purritin
> emulsje matujaca - oba do cery mieszanej?

Dostałam ostatnio próbkę emulsji Iwostinu przy okazji zakupu żelu do mycia
twarzy Iwostin Purritin - wygląda nieźle. Konsystencję ma raczej kremu,
rzadkiego, ale kremu. Pod makijaż nadaje się, w każdym razie żadnych
negatywnych efektów nie zaobserwowałam. Dość przyjemny, może nieco aptecznie
pachnie, ale bez porównania lepiej niż taki np. SVR Lysanel Mat, bueee.

A żel do mycia twarzy - rewelacja. Najlepszy, jaki ostatnio miałam, a trochę
tego przetestowałam.

JoP

1. Data: 2004-04-11 06:43:36

Od: "Gosia" <g...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marta" <p...@g...pl> napisał w

> ja kupilam sobie z polecenia dermatologa mleczko iwostin do cery
suchej i
> wrazliwej
> jestem nim poprostu zachwycona, cos fantastycznego!!!

Czuje sie coraz bardziej zachecona :-) Dzieki za opinie.

> zycze zeby i te do twojej cery byly rownie swietne!!!

Dzieki - powoli mam juz dosc tej mojej skory ;-)

Gosia

1. Data: 2004-04-11 06:48:16

Od: "Gosia" <g...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jolanta Pers" <j...@g...pl>

> [...]
aptecznie
> pachnie, ale bez porównania lepiej niż taki np. SVR Lysanel Mat,

He he, rzeczywiscie zapach Lysanelu mnie odrzuca :-) Chyba sie skusze.
Inna sprawa, ze tak naprawde chodzilam po aptekach w poszukiwaniu czegos
z filtrami... Nie wiem, jak to jest, ze sie o tym ciagle trabi, a w
kremach to co najwyzej 7 jest (Vichy ogladalam) ewentualnie 10 (w HR
Urban active, ale cena powala), a jak wiekszy filtr, to w tej serii
Anthelios, ktora, jak mi powiedziala pani, nie nadaje sie do skory
tlusto-mieszanej. Chce kupic krem, ktory nadawalby sie do mieszanej i
byl lekki, a jednoczesnie mial filtry - i na razie kupa, mowiac brzydko
:-( Czy tylko ja tak mam? ;-)

Gosia

1. Data: 2004-04-11 11:23:41

Od: "Misia" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Gosia" <g...@b...org> napisała:

> [...]
> tlusto-mieszanej. Chce kupic krem, ktory nadawalby sie do mieszanej i
> byl lekki, a jednoczesnie mial filtry - i na razie kupa, mowiac brzydko

Nie tylko :)) Biadolenie dozwolone dopiero od cery tlustej ;)
A jesli chodzi o filtry to mam pare typow lekkich.
Avene Hydrance Lagere Optimale 15 UVA UVB - mam, kupilam tydzien temu
dopiero, nie natluszcza za bardzo, ale nie matuje, milusi ogolnie, nadaje
sie pod makijaz, buzka mila w dotyku po nim, ze hej... - ok. 60 zl w aptece
Neostrata - Protective Day Cream 15 SPF - mialam kilka probek, lekki, nie
natluszcza, nie matuje, odrobinke wyrownuje kolor cery, choc nie jest
barwiony, moze sie walkowac, nie ufam jego filtrom jakos - cena ok 116 zl.
Neostrata Oil Free Lotion SPF 15 - wlasciwie opis ten sam, z tym ze jest to
jeszcze lezejsza emulsyjka, ale filtry chyba nie najlepsze - cena ok 105 zl.
Evaux Evonum C4 I (Light) - nie mialam, ponoc lekki i przez chwile matuje,
filtry ma dobre, bogaty sklad - cena ok. 52 zl u dystrybutora lub
www.bio-med.pl (trzeba czekac, bo teraz maja tylko wersje
przeterminowane!!!!)
Clinique City Block Sheer 15 i 25 SPF - no cudny, lekki, mozna uzywac bez
podkladu, ale nie wiem, czy aby nie ma filtrow zbyt kiepskich (bo tam chyba
tylko dwutlenek tytanu czy cos w tym stylu) - cena - zalezy gdzie, ale
raczej wiecej niz mniej.
Anthelios XL Extreme Fluide - nie mialam, ale podobno mimo swietnych,
wysokich filtrow i super ochrony jest lekki niespotykanie, ale to juz na
sloneczne dni raczej - ok. 60 zl (?).
SVR 100B - mam, lekko tonujacy, dziwny kolor, ale na buzi wyglada dobrze,
moze zastapic latem podklad wlasciwie, super filtry, nie obciaza cery, choc
niem matuje rzecz jasna - ok. 50 zl.
SVR 50B - to samo, choc roznia sie oczywiscie kolorem i moca filtru
Podobno zreszta w odnowionej serii SVR przeciwslonecznej sa i 30 i inne
filtry, a konsystencja obiecujaca, choc glowy sobie nie dam urwac, bo nie
stosowalam.
Tyle z moich typow
Pozdrawiam
Misia
PS. Ceny bardzo orientacyjne, bo zauwazylam, ze bywaja roznice w cenach
aptecznych w zaleznosci od miasta i samej apteki.

1. Data: 2004-04-11 20:35:14

Od: "m00nia" <atr45@[usun]op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Misia" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> "Gosia" <g...@b...org> napisała:
> Tyle z moich typow
> PS. Ceny bardzo orientacyjne, bo zauwazylam, ze bywaja roznice w cenach
> aptecznych w zaleznosci od miasta i samej apteki.

Dodam jeszcze Hydraphase XL Laroche-Possay SPF 12,
Estee Lauder Day Wear Plus SPF 15; Day Wear Plus koloryzyjacy SPF 15
pozdrowienia

1. Data: 2004-04-11 23:45:29

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dodam jeszcze Hydraphase XL Laroche-Possay SPF 12,
Taki drobiazg:
SPF 15, nie SPF 12.
12 dotyczy wskaźnika ochrony UVA.

1. Data: 2004-04-12 15:21:12

Od: "Misia" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"m00nia" <atr45@[usun]op.pl> napisała:

> Użytkownik "Misia" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> Dodam jeszcze Hydraphase XL Laroche-Possay SPF 12,
> Estee Lauder Day Wear Plus SPF 15; Day Wear Plus koloryzyjacy SPF 15

Ano :) Ten pierwszy (tyle ze 15, justy juz to napisala) solidny, dla mnie
byl minimalnie za ciezki, Avene lzejszy jakis jednak, ale moze to kwestia
pory roku, ciepelka itp?
A to drugie drogie, a czytalam, ze ochrona slabsza, bo filtry ma dosc
kiepskie i nie warto, jesli chce sie przed sloneczkiem chronic. Chyba ze to
jakias nowa wersja, w ktorej zmienili sklad.
Pozdrowionka
Misia

1. Data: 2004-04-14 14:37:39

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 14 Apr 2004 15:28:39 +0000 (UTC), Kruszyna <k...@g...pl>
wrote:
:
: Czy ten Avene do cery wrazliwej to jeden i ten sam krem co Avene Hydrance
: Optimale Legere ? Bo ja mialam probke 5 ml jednego takiego Avene do cery
: wrazliwej, ale raczej sie tak nie nazywal i mial napis 20A 20B. Mial
: pomaranczowe opakowanie, a jego dzialanie moge okreslic jako cut mniut, w
: skali probkowej oczywiscie :), bo dlugotrwalego efektu dzialania nie znam :)
: Ja bym tam go kupila... Do mojej tlustej sie nadawal.

mam takowy, on sie nazywa gel creme ecran ;)

no i do mojej tlustej geby nadaje sie w miare. to znaczy, swiece sie po nim,
ale nie natychmiast po nalozeniu, tylko po 10 min., co jest o tyle
zabawne, ze figuruje na nim napis "matifying". nie jest najgorzej, na
dluzsza mete jednak czuje, ze pory nieco zatyka, dlatego musze czesciej
oczyszczac cere maseczkami, effaclarem.

kasica
--
"Lepsza w domu swiekra z zezem, niz tu jajko z majonezem"
- W.Szymborska

Re: Czym postawić włosy pod pachami?
Re: Czym postawić włosy pod pachami?
farbowanie a rozjaśnianie