Kret na trawniku... POMOCY

1. Data: 2005-01-17 18:58:54

Temat: Kret na trawniku... POMOCY
Od: "Wojciech P. Chojnacki" <w...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak usunąć drania...

W ciągu ostatniego tygodnia wywiercił sobie 17 kopczyków na trawniku w
ogrodzie i coraz bardziej kieruje się w kierunku domu. Jeszcze gotów
zamieszkać w piwnicy...

Do tej pory próbowałem ze świecami dymnymi i środkiem Kretol 5GR, ale nie
pomaga...

2. Data: 2005-01-21 19:07:54

Temat: Re: Kret na trawniku... POMOCY
Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 17 Jan 2005 19:58:54 +0100, Wojciech P. Chojnacki napisał(a):

> Jak usunąć drania...
>
> W ciągu ostatniego tygodnia wywiercił sobie 17 kopczyków na trawniku w
> ogrodzie i coraz bardziej kieruje się w kierunku domu. Jeszcze gotów
> zamieszkać w piwnicy...

Czego się obawiasz? Fundamentów przecież Ci nie zniszczy.

Pozdrawiam
Marta

3. Data: 2005-01-21 19:13:13

Od: "Lilka" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zamieszkać w piwnicy...
>
> Do tej pory próbowałem ze świecami dymnymi i środkiem Kretol 5GR, ale nie

Możesz bez trudu posadzić 17 krzaczków na trawniku :)
Tylko nie zrób mu krzywdy przy sadzeniu...

Pozdrawiam , Lilka

4. Data: 2005-01-21 19:39:45

Od: "Zielka" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Możesz bez trudu posadzić 17 krzaczków na trawniku :)
> Tylko nie zrób mu krzywdy przy sadzeniu...

Nalezy kreta polubic :))
Pozdrawiam, Krystyna

5. Data: 2005-01-21 20:07:56

Od: "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojciech P. Chojnacki" <w...@a...net.pl> napisał w
wiadomości news:csrjnh$m0h$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
> zamieszkać w piwnicy...
>
> Do tej pory próbowałem ze świecami dymnymi i środkiem Kretol 5GR, ale nie

No to się ciesz. Bo kret Twoim przyjacielem jest.
Masz przerąbane bo nim to zrozumiesz to energii
na jego unicestwienie zmarnujesz tyle co Mirzan
w swej świętej wojnie z kretem.
A tak a propo"s. Jak sądzisz kto wygrywa ?
Mirzan, czy kret?
Mirzan ma zapadki, kretołapki itp. krecie niespodziewajki,
a śmieje się kto? Mirzana się zapytaj. Ja tiutaj za
autoryteta robił nie będę. (kret moim przyjacielem jest -
to jest moje stanowisko bez względu na to jak to oceni
Giertych, Maciurka, czy inna polityczna lewa lub prawa
gnida ( z kapelusikiem na trzonku lub bez). Kret pożera różne szkodniki
nie szkodząc bezpośrednio roślinkom
(pośrednio czasami i owszem ale nie złośliwie).
On jest mój kumpel. Ja jemu nic, a On mi za to = nie bój się.
Jeśli wiesz o czym gawędzę.
:-))))))))))))
(halny pierona, wreszcie przestał duć, choć momentami jeszcze
podfruwuje).
:-)))))))))
Pozdrawiam pierońsko
skryba

6. Data: 2005-01-21 20:21:38

Od: "Bogda" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kret pożera różne szkodniki

ale dżdżownice też powyjada :-(

> On jest mój kumpel. Ja jemu nic, a On mi

???

Kupiłam takie urządzenie, które emituje niemiłe kretowi dźwięki, ponoć
cywilizowane krety mają to w nosie. Mój okazał się wrażliwy i przeprowadził
sie :-))
Takie urządzenie (zakupiłam w Macro za ok 80 zł) jest jednak skuteczne na
niezbyt dużych obszarach np. ok 1000 m2. Przy większych może sie to okazać w
zabawę w chowanego :-)
pozdrawiam, Bogda

7. Data: 2005-01-21 20:29:26

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Spoczko, robi Ci odwodnienie na wiosenne roztopy :-)

Serdecznie Miłka

8. Data: 2005-01-21 22:16:17

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
| ogrodzie
|
| Do tej pory próbowałem ze świecami dymnymi i środkiem Kretol 5GR, ale nie

Zajrzyj może najpierw tu: http://ogrody.agrosan.pl/krecik.html, a potem
przeczytaj resztę archiwum grupy - temat wałkowany minimum 1000 razy. O ile
pamiętam, to skutecznego sposobu nie ma:-(

Pozdrawiam, Basia.

9. Data: 2005-01-21 22:32:16

Temat: Odp: Kret na trawniku... POMOCY
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Basia Kulesz <b...@i...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:csrv49$e5f$...@a...news.tpi.pl...
> . O ile > pamiętam, to skutecznego sposobu nie ma:-(

Basiu. Nie oszukuj.
Przecież jest sposób niezawodny: POLUBIĆ!!! :-)
Pozdrawiam :-)
Janusz

10. Data: 2005-01-21 22:58:19

Od: "JerzyN" <N0,007,SPAM@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@t...pl>
> Użytkownik Basia Kulesz <b...@i...pl>
>
> Basiu. Nie oszukuj.
> Przecież jest sposób niezawodny: POLUBIĆ!!! :-)

Zgodnie z obowiązującym prawem.
;-)
--
Pozdrawiam, Jerzy