Krokusy

1. Data: 2007-02-19 07:14:27

Temat: Krokusy
Od: "Negatyw" <n...@U...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Myślę o zasadzeniu cebulek na balkonie. Gdy posadzę je na początku marca - czy
rozwiną sie jeszcze w tym roku? Słyszałem, że ich cebulki powinny być sadzone na
jesień i zimować.

Pozdro

Negatyw
negatyw001(małpa)o2.pl

2. Data: 2007-02-20 17:02:38

Temat: Re: Krokusy
Od: "Bpjea" <b...@...pl (bez x)> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Negatyw" <n...@U...o2.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> czy
> rozwiną sie jeszcze w tym roku? Słyszałem, że ich cebulki powinny być

To zalezy jak byly przechowywane. Profilaktycznie mozesz je w woreczku
foliowym wrzucic do lodowki na 3 tygodnie a nastepnie posadzic :) Nie wiem
czy 3 tygodnie to nie za krotko ale zeby miec wieksza pewnosc przetrzymaj je
miesiac w lodowce. Dla niektorych roslin 3 tygodnie wystarcza.

Pozdrawiam,
Bpjea

ekożywnosć
"Duzy" namiot w ogrodzie-porada
Kwitnie Barwinek
Jakie warzywa warto uprawiać w przydomowym ogródku.
test