Krótki poradnik hodowli mężczyzn [ DŁUGIE ]

11. Data: 2003-02-11 13:00:03

Temat: Re: Krótki poradnik hodowli mężczyzn [ DŁUGIE ]
Od: "Tashunko" <like_anais(dislike_spam)@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jojo" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
news:b2ar82$euh$1@absinth.dialog.net.pl...

> do mła i do NASZYCH kotuchna chłopków, bo cos mnię mówi, że jakby się
> dopadli to byśmy mało pożytku z nieobecnych miały ;)
> czy ty się naprawdę nie orientujesz ile męskich tematów do obgadania
jest?
> :)

Ba!
A najlepiej omawia się je na spacerze z dziećmi płci tej samej,
prawda??
Zawsze co pięć głów to nie dwie, męskie na dodatek:)
A wtedy my.......no wiesz:))))

J. - rozmarzona możliwościami takiej swobody:)

12. Data: 2003-02-11 13:27:23

Od: "Jojo" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tashunko" <like_anais(dislike_spam)@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:b2as3c$dv5$1@news.onet.pl...

> A najlepiej omawia się je na spacerze z dziećmi płci tej samej,
> prawda??
> Zawsze co pięć głów to nie dwie, męskie na >dodatek:)

Tego , działkę mamy ...

> A wtedy my.......no wiesz:))))
>
> J. - rozmarzona możliwościami takiej swobody:)

O matko .......
to kiedy sie przeprowadzacie i jakiej pracy szuka twój połówek?
bo się juz nastawiłam na te meskie spacery, rozmowy i co tylko ;)

pozdr.Joanna
ps. naleweczka wisniowa jakby co to jest

13. Data: 2003-02-11 14:08:34

Od: "Sowa" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tashunko" <like_anais(dislike_spam)@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:b2amtd$mh$1@news.onet.pl...

> Krótki poradnik hodowli mężczyzn.

:)))))))))))
Sowa

14. Data: 2003-02-11 14:45:03

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> Krótki poradnik hodowli mężczyzn.
[ciach]

Ciekaw jestem efektu hodowlanego ;-)))
Co się w taki sposób da wyhodować - chwasty czy kaktusy ?

Pozdrawiam
Qwax

Jak dzielić koszty utrzymania wspólnego gospodarstwa
idę do sądu-jak to jest??
Do 'oddzielnieśpiacych'
Poszukuję par z dzieckiem do 1 roku życia...
sprawnosc a bycie razem