Krotki staz HELP!!!

1. Data: 2000-11-25 18:28:30

Temat: Re: Krotki staz HELP!!!
Od: "LALO" <NON @INTERNET.BOX> szukaj wiadomości tego autora

Paweł napisał(a) w wiadomości:
<01c056ea$a549ff40$1f174b9e@ZPS.ped.uni.torun.pl>...

>Zapraszałem wcześniej na konferencję w Toruniu.
Ciekawe, ciekawe - trochę żal, że nie wszystkich !!!!

[ ... ]
na opis
>współczesnej kultury "instant" użył triady pojęć: fast food, fast car, fast
>sex.
Widocznie uprawia sex w "Maluchu" uprzednio posilając się Big Mackiem
!!!
To i krótki staż i HELP ( aby było on topic ! - bo jakiś rygorysta wcześniej
pisał ).
Zamiast z Jagienką zasadzać się na niedźwiedzia !!!
>Dodać by można czwarte: szybka komunikacja.

O.K. to się wpisuje w całokształt !
>I tyle luźnych skojarzeń.

On s.edu.s. luźne też przejdą !

>Przeprosiny, jak rozumiem, mają wymiar cyniczny?

Ależ skąd - cyniczne przeprosiny to poziom ludzi wykształconych !
Dawniej byli analfabeci i ci co umieli pisać i czytać !
Dzis sa gluptaki tracace czas na czytanie i wysilający się na jakieś
ekstrawagancje z Alt -em w tle i MY NAROD dumny z tego ze nie ma przecinkow,
kreseczek i innych tam erzacow ( pardon erzetow).
Kazdy z nas nosi zdiecie pewnego prezydenta w klapie - i na pewno nie jest
to gabriel narutowicz !

>(beton z okresowymi aspiracjami na "przypalankę")

Czy mamy te same receptury ?
1/2 + cukier i korzenie.
A w swieta miodem, miodem ...

KW

1. Data: 2000-11-25 18:43:19

Temat: tyku, tyku, ty ku... Re: Krotki staz HELP!!!
Od: "Óczeni" <s...@p...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Paweł napisał(a) w wiadomości:
<01c056ec$4b843500$1f174b9e@ZPS.ped.uni.torun.pl>...
>Jestem za - szczególnie jesli chodzi o sposób załatwienia tego typu spraw.
Oburzający to post !
Jestem za, ale przeciw !

>Choć czasami trudno się opanować wrażeniu, że ww. błędy nie są tylko
>efektem pośpiechu.
>A przy okazji - nie znam się dobrze, ale są w tej grupie fachowcy, którzy
>mogą zweryfikować moje zdanie.

No, no - tylko nie fachowcy ....
A zweryfikować trzeba !!!

>Ja na szczęście mam tzw. sztywne łącze
No, no, no ...
>i nic mi tam "nie tyka"
A to ho! ho! ho!

> (brr, toż to musi być diabelna presja...).
> No, może zegarek odezwie się raz na jakiś
>czas.

Szanowny Nauczycielu!
To jest grupa dyskusyjna dla Uczniów !!!

>Słyszałem jednak, że jest możliwość pracy w trybie "off-line". Proszę się
>zorientować, czy to nie załatwiłoby może sprawy "tykania"?

Koniec Świata!

Óczeni

1. Data: 2000-11-26 13:15:36

Od: "Paweł" <p...@p...uni.torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

LALO <NON @INTERNET.BOX> napisał(a) w artykule
<8vp0p5$hif$1@h1.uw.edu.pl>...

> Ciekawe, ciekawe - trochę żal, że nie wszystkich !!!!

Wszystkich - bo na forum tej grupy właśnie (albo obok na "edukacji"?).

> Czy mamy te same receptury ?
> 1/2 + cukier i korzenie.
> A w swieta miodem, miodem ...

Ten też dobry, jednak w moim (nawiasowym) chodziło raczej o pewien zabieg
polegający na wcieraniu suchego cementu... - ale jaka to grupa?!!!
To ja może przejdę - jak to się mówi "fast" - na priva (najpierw jednak
muszę łapki od pustej taczki odkleić).

pozdrawiam

Paweł

1. Data: 2000-11-27 07:29:28

Od: "Nauczyciel" <s...@e...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> PS. Przepraszam, ze bez przecinkow, bez kropek, bez wykrzyknikow i bez
innych
> bajerow na ktore szkoda bajtow.
To nie era komputerów, które miały RAM 64 KB - więc nie ma co oszczędzać na
tych bajtach. Tłumaczenie lamerstwa ortograficznego oszczędnością bajtów
jest debilne.
AZ

1. Data: 2000-11-27 07:38:23

Od: "Nauczyciel" <s...@e...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Generalnie to ja sie z Panem zgadzam. Uważam jednak, że ktoś pisze na
listę
> po pomoc a nie po to, żeby publicznie byc złośliwie poprawiany.
Publiczne strofowanie ma także wymiar dydaktyczny - czytelnikom listy
uzmysłowi, że ten a ten tekst jest z błedami ortograficznymi (duża część
ludzi jest wzrokowcami - po co mają nabywać złych nawyków?).
> Jak uczeń
> przychodzi do mnie i mówi: 'Przyszłem bo mam poblem' to nie staje przed
> klasą i niemówię 'Masz, z językiem polskim przede wszystkim' tylko zwracam
> uwagę prywatnie.
Mimo szczerych chęci - nic nie rozumiem z powyższego cytatu. Czy to taka
maniera na skróty myślowe?
>Pan to też mógł zrobić wykorzystując "odpowiedz nadawcy'
Inni czytelnicy też powinni mieć świadomość, że dany list jest z błędem.
Skoro ktoś publicznie sadzi byki, to nie widzę niczego złego w otwartym
poprawianiu go. Przy okazji i inni (wzrokowcy) coś na tym skorzystają.
> Przepraszam, za ewentualne błędy ale piszę z tykającym modemem. Niektórzy
> jak się spieszą to robią błędy.
No i tu dochodzimy do sedna sprawy. A nie można sobie usiąść spokojnie, bez
włączonego modemu i starannie napisać list? Pisanie listów to jest sztuka, a
nie rzucanie na druty steku elektronicznych bazgrołów.
Pozdrawiam
AZ

1. Data: 2000-11-27 07:40:14

Temat: Re: tyku, tyku, ty ku... Re: Krotki staz HELP!!!
Od: "Nauczyciel" <s...@e...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Szanowny Nauczycielu!
> To jest grupa dyskusyjna dla Uczniów !!!
A moim zadaniem jest nauczanie tępaków! Nawet za darmo.
AZ

1. Data: 2000-11-27 18:15:17

Od: "Óczeni" <s...@p...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nauczyciel napisał(a) w wiadomości: <8vt33p$2gc$3@news.tpi.pl>...
>A moim zadaniem jest nauczanie tępaków! Nawet za darmo.
>AZ

A to interesująca deklaracja.
Czyżby wynikało to np. z Karty Nauczyciela:
"Zadaniem Nauczyciela jest nauczanie tępaków ! " ??????
Ni z tego ni z owego robi nam się tu dyskusja, co jest zadaniem Nauczyciela.
Oświata, czy nauczanie tempaków ? Nawet za darmo !
Czy Uczeń jest podmiotem, czy przedmiotem edukacji ???
Ot tak na początek tych kilka refleksji - Panie AZ !

Óczeni

1. Data: 2000-11-28 07:01:07

Od: "Nauczyciel" <s...@e...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A to interesująca deklaracja.
> Czyżby wynikało to np. z Karty Nauczyciela:
> "Zadaniem Nauczyciela jest nauczanie tępaków ! " ??????
Nie każdy uczeń jest tępakiem, chociaż tych ostatnich jest coraz więcej (no
cóż, to są koszty pokolenia MTV). Jako nauczyciel więc nie mogę się uchylać
od uczenia uczniów - tępaków.
> Oświata, czy nauczanie tempaków ? Nawet za darmo !
> Czy Uczeń jest podmiotem, czy przedmiotem edukacji ???
Jest podmiotem, co zmienia smutnej prawdy o tępakach (a nie tempakach - jak
wskazuje powyższe tępak to uczeń niemalże niewyuczalny, i to zwykle na
własne życzenie).
> Ot tak na początek tych kilka refleksji - Panie AZ !
Niezwykle są one głębokie, niczym program Rower Błażeja, o Mistrzu!
AZ

1. Data: 2000-11-28 14:36:57

Od: "Óczeni" <s...@p...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nauczyciel napisał(a) w wiadomości: <8vvl08$55v$1@news.tpi.pl>...

>Jest podmiotem, co zmienia smutnej prawdy o tępakach (a nie tempakach - jak
>wskazuje powyższe tępak to uczeń niemalże niewyuczalny, i to zwykle na
>własne życzenie).
Nie ! Panie Zawistowski!
To nie tempak, ale Uczeń źle uczony i źle ukierunkowany !
To defekty systemowe, które nie pozwalają na kształtowanie wrodzonych
umiejętności Ucznia - mówimy o dzieciach osiagających normę intelektualną !
To pozostałość po poprzednim systemie, gdzie: "nie matura, lecz chęć
szczera ..."
Obecna reforma niczego nie zmieniła, a sprowadziła tylko "balladę o tempaku"
na niższy poziom edukacyjny i dodatkowo obowiązkowy !
Co daje asumpt podobnym Panu Wynalazkom Edukacyjnym do snuccia takich
"balllad" !

>Niezwykle są one głębokie, niczym program Rower Błażeja, o Mistrzu!
Niestety ( w odróżnieniu od Pana ) nie umysłowowści telewizyjnej i nie
jestem w stanie ocenić tego bon - mot !

Óczeni

1. Data: 2000-11-28 15:49:20

Od: Robert Rusielik <r...@e...ar.szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nauczyciel wrote:

> innych
> To nie era komputerów, które miały RAM 64 KB - więc nie ma co oszczędzać na
> tych bajtach.

Jak komputery mialy 64 kb RAM to nie bylo internetu.

> Tłumaczenie lamerstwa ortograficznego oszczędnością bajtów
> jest debilne.
> AZ

Nie wiem co to znaczy lamerstwo ortograficzne?
Moze rzeczywiscie jestem debilem?
RR

Szukam dobrej szkoly wyzszej w Lodzi.
Informatyka w szkole
AGENDA 21 - ustalenia dla Polski
test
Matura, system nauczania, Ameryka - ciekawa dyskusja