Krotki staz HELP!!!

1. Data: 2000-11-29 17:17:19

Temat: Re: Krotki staz HELP!!!
Od: "Nauczyciel" <s...@e...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak komputery mialy 64 kb RAM to nie bylo internetu.
Ale były sieci (np. Fido Net) i modemy akustyczne - więc faktycznie wtedy
każdy bajt był cenny. Ale dzisiaj to już historia.
> Nie wiem co to znaczy lamerstwo ortograficzne?
Lamerstwo to ignorancja i wysoki stopień niewiedzy, brak umiejętności.
Istnieje szalona różnica pomiędzy debilem (to stan niedorozwoju umysłowego)
a debilstwem czynnościowym.
AZ

1. Data: 2000-11-29 17:28:15

Temat: Re: tyku, tyku, ty ku... Re: Krotki staz HELP!!!
Od: "Nauczyciel" <s...@e...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie ! Panie Zawistowski!
> To nie tempak, ale Uczeń źle uczony i źle ukierunkowany !
> To defekty systemowe, które nie pozwalają na kształtowanie wrodzonych
> umiejętności Ucznia - mówimy o dzieciach osiagających normę intelektualną
!
Bzdura! Jeśli w kartach zdrowia lekarz stwierdza iloraz inteligencji na
poziomie 85 i taki uczeń trafia do zwykłej szkoły (taka to teraz moda na
szkoły integracyjne - dzieci kalekie z dziećmi zdrowymi, dzieci z
niedorozwojem umysłowym z dziećmi o normalnym stopniu rozwoju umysłowego). Z
kolei dzieci o normalnym stopniu rozwoju stale są karmione papką TV, która
je odmóżdża.
> To pozostałość po poprzednim systemie, gdzie: "nie matura, lecz chęć
> szczera ..."
To fakt, ale przecież poprzedni system się nie zmienił - nadal Polską rządzą
ci, którzy w latach PRL wszystko, co się dało, pieprzyli. Mało tego -
polskie społeczeństwo w demokratycznych wyborach takich ludzi wybiera
(Kwaśniewski). Ponad 35% poparcia maja pogrobowcy komuny. A w AWS większość
to nieodrodne dzieci PRL-u.
> Obecna reforma niczego nie zmieniła, a sprowadziła tylko "balladę o
tempaku"
> na niższy poziom edukacyjny i dodatkowo obowiązkowy !
Wynika to z tego co podałem powyżej. Róznica polega na tym, że w latach
60-tych i 70-tych można było nastoletniego bandziora czy pijaka ze szkoły
normalnie wyrzucić, aby uchronić resztę przed demoralizacją. Teraz - nie daj
Panie Boże! Przecież kroczem do Europy! Nie wolno dziecku tego robić! Trzeba
go pieścić i wychowywać!.
> Niestety ( w odróżnieniu od Pana ) nie umysłowowści telewizyjnej i nie
> jestem w stanie ocenić tego bon - mot !
??????
AZ

1. Data: 2000-12-01 20:15:17

Od: Robert Rusielik <r...@e...ar.szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nauczyciel wrote:

> Istnieje szalona różnica pomiędzy debilem (to stan niedorozwoju umysłowego)
> a debilstwem czynnościowym.
> AZ

:) nie wiem tez co to debilstwo czynnosciowe

1. Data: 2000-12-04 07:40:51

Od: "Nauczyciel" <s...@e...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> :) nie wiem tez co to debilstwo czynnosciowe
Np. brak umiejętności ukrojenia kromki chleba, załozenia łańcucha do roweru,
wymiany bezpiecznika itp.
AZ

1. Data: 2000-12-05 07:44:13

Od: Robert Rusielik <r...@e...ar.szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nauczyciel wrote:

> Np. brak umiejętności ukrojenia kromki chleba, załozenia łańcucha do roweru,
> wymiany bezpiecznika itp.
> AZ

To znaczy, ze jak umiem np. ukroic kromke chleba, zalozyc lancuch i wymienic
bezpiecznik to nie jestem debilem?
RR

Szukam dobrej szkoly wyzszej w Lodzi.
Informatyka w szkole
AGENDA 21 - ustalenia dla Polski
test
Matura, system nauczania, Ameryka - ciekawa dyskusja