Krwawienie po porodzie...

1. Data: 2003-08-17 15:01:23

Temat: Krwawienie po porodzie...
Od: "KAsia" <K...@r...net.eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Jestem 3 tygodnie po porodzie i nadal krwawie.Nie jest to obfite krwawienie
ale jednak...Kiedy powinno ustapic?
Czy kurczenie sie macicy moglos sie jeszcze nie zakonczyc bo wlasnie dzisiaj
jakos mnie zazyna dolem tak jak to
bylo kilka dni po porodzie -juz sama nie wiem co mam o tym
myslec...Poradzcie prosze KAsia

2. Data: 2003-08-17 16:36:58

Temat: Re: Krwawienie po porodzie...
Od: "Jola" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KAsia" <K...@r...net.eu.org> napisał w wiadomości
> [...]
dzisiaj
> jakos mnie zazyna dolem tak jak to
> bylo kilka dni po porodzie -juz sama nie wiem co mam o tym

Krwawienie po porodzie może trwać przez 6 pierwszych tygodni. Za prawidłowe
uznaje się też i dłuższe krwawinia, o ile nie towarzyszą mu niepokojące
objawy typu gorączka, nasilenie obfitości, pojawienie się skrzepów,
brzydkiego zapachu...
Jeśli jednak się niepokoisz, zgłoś się do swojego ginekologa - on uspokoi
cię najlepiej.
A w kwestii skórczy - mogą one również występować przez ok 6 tyg. - przez
cały ten czas Twoja macica "kórczy się" - dyskomfort możesz szczególnie
silnie odczuwać podczas karmienia, o ile karmisz dzidzię piersią.
No i szczere gratulacje!!!
Jola

--
Nakarm głodne dziecko
www.pajacyk.pl

3. Data: 2003-08-17 17:20:49

Od: "KAsia" <K...@r...net.eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Wielkie dzieki za porade...
Pozdrawiam KAsia

Co to może być? - proszę o pomoc
Jakie to schorzenie? - proszę o pomoc
niespokojny sen... jak sobie z tym radzić ... ??
"rdza"
Kłopoty ze stopami