Krzywica u dziecka

1. Data: 2004-02-13 09:39:37

Temat: Krzywica u dziecka
Od: "travis" <d...@e...pg.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Mam w budowie klatki piersiowej pewna wade, polegajaca
na "wystajacych" dolnych zebrach. Domyslam sie, ze jest to
wynik krzywicy. Zauwazylem podobne obiawy u mojej corki
(11 m-cy). Czy da sie to jakos skorygowac? Witaminy (D3) podajemy
jej regularnie.
Pozdrawiam,
Darek

2. Data: 2004-02-13 10:03:06

Temat: Re: Krzywica u dziecka
Od: SkunkWeed <n...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wynik krzywicy. Zauwazylem podobne obiawy u mojej corki
> (11 m-cy). Czy da sie to jakos skorygowac? Witaminy (D3) podajemy

A może spróbujcie w drugim kierunku - nadmiaru witaminy D3. Czy podawaliście
małej wit. D również w lecie?
Mój roczny syn miał podobne problemy, na szczęście ktoś mądry w porę się
zorientował i odstawił wit. D. Poziom wapnia i fosforu miał przekroczony
ponad 3-krotnie, fosfotaza zasadowa też podobnie.
Proponuję zrobić dziecku właśnie te badania (z krwi) i pokazać je
pediatrze. Jeśli będzie coś nie tak, prawdopodobnie zaczniecie leczenie w
poradni zaburzeń metabolizmu.

Skłonności do zaburzeń gospodarki wapniowo-fosforanowej mogą być w pewnym
stopniu przekazywane z materiałem genetycznym - w każdym razie tak twierdzi
nasza pani doktor (i zgadza się, bo mój mąz jako niemowlę miał identyczne
problemy co syn).
Pozdrawiam,
Monika.

gdzie się operowac w Warszawie
mam od kilku dni problem ze sluchem ....
Postawy mikrobiologii lekarskiej - książka Jabłońskiego
Bialaczka - pytania
Wzdęty brzuch