Ksiazka o ogrodach - krzewach

1. Data: 2002-07-22 10:47:53

Temat: Ksiazka o ogrodach - krzewach
Od: 100dent <p...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
przejzalem archiwum grupy i nic nie rzucilo mi sie w oczy.
Poszukuje jakiejs dobrej ksiazki o ogrodach (projektowanie, wskazowki co,
gdzie, kiedy, jak) szczegolnie interesuja mnie krzewy.
Dodam, ze jestem calkiem zielony :)

--
Marcin Prus

FAQ pcof: http://www.frasunek.com/pcof-faq.php

2. Data: 2002-07-23 21:47:14

Temat: Re: Ksiazka o ogrodach - krzewach
Od: Krzysztof Marusiński <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Osobnik 100dent z adresu <p...@w...poczta.onet.pl> napisał:

> [...]
> Poszukuje jakiejs dobrej ksiazki o ogrodach (projektowanie, wskazowki
> co, gdzie, kiedy, jak) szczegolnie interesuja mnie krzewy.

Jedna książka sprawy nie załatwi.
Napiszę inaczej: niema takiej książki, która zawiera wszystkie informacje o
prowadzeniu ogrodu.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

3. Data: 2002-07-24 07:13:53

Od: 100dent <p...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 23 Jul 2002 23:47:14 +0200
Krzysztof Marusiński <o...@t...jest.to> wrote:

> Jedna książka sprawy nie załatwi.
> Napiszę inaczej: niema takiej książki, która zawiera wszystkie
> informacje o prowadzeniu ogrodu.
> --

Dobrze mowisz, wczoraj dostalem oczoplasu w empiku. W kazdej jest cos
ciekawego i w kazdej w inny sposob opisane.
Na poczatek kupilem "Iglaki w ogrodzie" Ewy Chojnowskiej, Wyd. Multico.
Jestem w polowie i jak na poczatek podoba mi sie.

--
Marcin Prus

FAQ pcof: http://www.frasunek.com/pcof-faq.php

Re: fasolka szparagowa