Książka - tytuł

1. Data: 2006-12-18 11:09:32

Temat: Książka - tytuł
Od: Bogusław Faja <zymen@^stop.[spam]zymen.net> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Ponieważ piszę na grupę po raz pierwszy, serdecznie pozdrawiam Wszystkich
Grupowiczów.

Piszę tutaj, ponieważ moją profesją nie jest żadna z nauk medycznych,
natomiast mam kogoś bliskiego zajmującego się rehabilitacją i chciałbym tej
osobie sprawić prezent. Wiem, że z wielkim zainteresowaniem pochłania ona
książki, a szczególnie takie ich fragmenty, które opisują przypadki chorób,
o objawach nietypowych, które trudno było początkowo rozpoznać i np.
przypadek tylko sprawił, że lekarz "uchwycił właściwy trop". Nutka sensacji
mile widziana.

Czy ktoś z Grupowiczów zna (i mógłby podać) książkę tego typu? Jeśli już
znalazłby się link do księgarni internetowej, to byłoby to naprawdę
najlepsze z możliwych rozwiązań ;) Wydaje mi się, że ważne mogą być
wiarygodne opisy chrób/sytuacji od strony medycznej.

Z góry dzięki!
Pozdrawiam
Bogusław Faja

2. Data: 2006-12-18 11:50:32

Temat: Re: Książka - tytuł
Od: "jagna" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Faja" <zymen@^stop.[spam]zymen.net> napisał w
wiadomości news:15o9cwjy37p6r.1c0eu9xvvpgeo.dlg@40tude.net...
> [...]

> najlepsze z możliwych rozwiązań ;) Wydaje mi się, że ważne mogą być
> wiarygodne opisy chrób/sytuacji od strony medycznej.

Ksiegarnia-Merlin.pl
http://www.merlin.com.pl/frontend/browse/section/1.h
tml;jsessionid=38E38BCA9C15BEBD8E72A2580B5A805E.LB1

Księgarnia internetowa
Moreno.pl
http://www.mareno.pl/?gclid=CIulpZL4m4kCFSWnXgodGEpl
RA

Wirtualna Polska

http://katalog.wp.pl/www/Handel_Elektroniczny/Ksiega
rnie_Internetowe/?ticaid=12e15

Ksiegarnia wysyłkowa PĘtla czasu.pl
http://www.petlaczasu.pl/

j.

3. Data: 2006-12-18 12:11:10

Od: "Maja" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bogusław Faja napisał(a):
> [...]
> [...]
> Czy ktoś z Grupowiczów zna (i mógłby podać) książkę tego typu?

Witam,

Może "Toczeń. Choroba podstępna" Robert G.Lahita, Robert H.Phillips
.

Pozdrawiam,
Maja

4. Data: 2006-12-18 12:47:31

Od: Piotr <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy dobrze rozumiem, że chodzi Ci o beletrystykę o tematyce medycznej?

Jeśli tak, to polecam:

Erich Segal "Doktorzy"

Gordon Noah "Szaman", "Medicus"

Pozdrawiam
Piotr

5. Data: 2006-12-18 16:12:04

Od: Bogusław Faja <zymen@^stop.[spam]zymen.net> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 18 Dec 2006 12:09:32 +0100, Bogusław Faja napisał(a):

> Witam!

Serdecznie dziękuję Wszystkim za odpowiedzi.

Ponieważ raczej będę czytał, niż pisał, dlatego już teraz życzę Wesołych
Świąt i Szczęśliwego Nowego Roku!

Pozdrawiam.
Bogusław Faja

Oliwa a trójglicerydy