Książka z pomysłami

1. Data: 2003-06-02 19:06:23

Temat: Książka z pomysłami
Od: "Agnieszka Walesiak" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W przyszlym roku bede zakladac swoj wlasny ogrod :-]]]]]] i juz teraz
martwie sie, jak go sobie urzadzic. Chcialabym miec wszystko na raz. Problem
poglebia fakt, ze im wiecej czytam o ogrodach, winogronach, iglakach
tarasach, altanach, oczkach tym wiecej chce miec u siebie. Doszlam juz nawet
do tego, ze bede potrzebowala 3 altan w trzech stylach, ktore to style
bardzo mi sie podobaja i nie moge sie zdecydowac na jeden z nich. No i
oczywiscie juz teraz wiem, ze ten moj ogrod na pewno bedzie za maly, aby
zmiescic wszystkie moje i nie moje pomysly. Niestety trzeba bedzie dokonac
cięć tych pomysłow i nadać im formę pienną, aby się cały ten ogród trzymał,
że tak powiem, kupy.

A wiec - czy moze mi ktoś polecic jakąś książkę z duza iloscia zdjec i
projektow ogrodow? Chcialabym sie naogladac przez ten rok jak najwiecej, aby
wiedziec, czego w ogole chce.

--
Pozdrawiam, AgaWa

2. Data: 2003-06-03 08:34:47

Temat: Re: Książka z pomysłami
Od: "T.W." <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka Walesiak" <a...@w...pl> napisał w
wiadomości news:bbhd6s$9e$1@news2.ipartners.pl...

> A wiec - czy moze mi ktoś polecic jakąś książkę z duza iloscia zdjec i
> projektow ogrodow? Chcialabym sie naogladac przez ten rok jak najwiecej,
aby
> wiedziec, czego w ogole chce.

Mogę polecić.
John Brookes "Projektowanie ogrodów"
Robin Williams "Projektowanie ogrodów przydomowych".
Dwa różne podejścia do projektowania, wskazówki i przestrogi dla tych co
"chcą wszystko naraz" ( a kto nie by nie chciał :)) ), dużo pięknych,
inspirujących zdjęć, przykłady gotowych projektów, podstawy projektowania
podane przystępnie, w atrakcyjnej formie.

Pozdrawiam
Ewa

morela
robaki