Ksiażki

1. Data: 2007-01-24 10:51:51

Temat: Ksiażki
Od: "monia" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie w przedszkolu zażyczono sobie aby dzieci zaopatrzyc w ksiażki w
4-latkach gdzie przez internet mozna je dostac. Chodzi tu o ABC
przedszkolaka .
Z góry dziekuję za podpowiedzi.

2. Data: 2007-01-24 10:58:28

Temat: Re: Ksiażki
Od: Elske <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

monia napisał(a):
> Mam pytanie w przedszkolu zażyczono sobie aby dzieci zaopatrzyc w ksiażki w
> 4-latkach gdzie przez internet mozna je dostac.

Przepraszam, czy mogłabyś wstawić przecinki i kropki? Bo nie bardzo
rozumiem o co Ci chodzi...

E.

--
*A co mi tam wkącu!*

3. Data: 2007-01-24 11:01:37

Od: "monia" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy znają może Państwo jakiś link do stony gdzie mozna zakupic książki przez
internet dla czterolatka.

4. Data: 2007-01-24 11:13:15

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

monia napisał(a):

> Czy znają może Państwo jakiś link do stony gdzie mozna zakupic książki
> przez internet dla czterolatka.

Wrzuć w Google (www.google.pl) tytuł, wypluje Ci mnóstwo księgarni i
cen, tylko wybierać. Albo poszukaj na www.merlin.com.pl.

Tnij cytaty i odpisuj pod nimi.

Justyna
GG 6756000

5. Data: 2007-01-24 12:07:30

Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam pytanie w przedszkolu zażyczono sobie aby dzieci zaopatrzyc w ksiażki w
> 4-latkach gdzie przez internet mozna je dostac. Chodzi tu o ABC
> przedszkolaka .
> Z góry dziekuję za podpowiedzi.

czy tak trudno wrzucic tytul w google?

skoro przedszkole sobie zyczy to moze samo by sie zorganizowalo i
zamowilo te ksiazki wtedy wszytskie beda w tym samym czasie a i pewnie
rabat latwiej dostac na hurt.

przynajmniej w naszym przedszkolu tak jest.
p.

Polisa POSAGOWA PZU
telefon do mamy
z TVP
Ratunku, strój karnawałowy
MEN: Dziewczęta nauczymy wierności i czystości