Kto dużo ryb je...

1. Data: 2008-10-16 14:57:01

Temat: Kto dużo ryb je...
Od: "Janusz Kornaga" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W starej ksiazce przeczytałem, że juz kilkadziesiat lat temu był taki
slogan:
Kto dużo ryb je, ten dużo ryb je, kto mało ryb je, ten mało ryb je.

Widocznie już wtedy uwazano, że jedzenie ryb ma jakiś wpływ na człowieka.

--
Pozdrawiam. Janusz.

2. Data: 2008-10-16 16:17:17

Temat: Re: Kto dużo ryb je...
Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Kornaga napisał(a):

> Widocznie już wtedy uwazano, że jedzenie ryb ma jakiś wpływ na człowieka.

Najwyraźniej najważniejsze są walenie... ;P

j.

3. Data: 2008-10-17 19:27:16

Od: ".ana" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Janusz napisal

> W starej ksiazce przeczytałem, że juz kilkadziesiat lat temu był taki
> slogan:
> Kto dużo ryb je, ten dużo ryb je, kto mało ryb je, ten mało ryb je.

fajne:)

> Widocznie już wtedy uwazano, że jedzenie ryb ma jakiś wpływ na człowieka.

Zdrowotny?
Pewnie tak
I stąd pewnie te dni karpia, czy też może bez karpia?;)
.ana

--
Nie widać lasu spoza drzew.

więzy wdzięczno?ci
Ale jaja:)))))))))
Prawdziwe masło
badania niezależne - optymalni żyją dłużej
Dlaczego.....