Kto kupował w sklepie wysyłkowym Camcoo albo Maximedia

1. Data: 2005-09-28 08:24:05

Temat: Kto kupował w sklepie wysyłkowym Camcoo albo Maximedia
Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam zamiar kupić mikrofalówkę z firmy z Gostynina. W internecie mają 2
sklepy w Gostyninie i Warszawie. Wystepują jako Maximedia lub Camcoo.
Kupował ktoś u nich? Jakie opinie?
Jacek

2. Data: 2005-09-28 08:44:58

Od: barney <barney@[WON]adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek napisał(a):

> Kupował ktoś u nich? Jakie opinie?

http://skocz.pl/agho

barney

...niczyje mienie, zdrowie ani zycie nie jest bezpieczne kiedy obraduje
Sejm... - "JKM"

3. Data: 2005-09-28 09:23:24

Od: "Seba" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek <n...@w...pl> napisał(a):

> Mam zamiar kupić mikrofalówkę z firmy z Gostynina. W internecie mają 2
> sklepy w Gostyninie i Warszawie. Wystepują jako Maximedia lub Camcoo.
> Kupował ktoś u nich? Jakie opinie?
> Jacek

właśnie kupiłem u nich piekarnik, płyte gazowa i okap - co prawda zamiast 5
dni trwało to 2 tygodnie, ale poza tym wszystko ok., a ceny maja jedne z
nizszych.
Jeśli chodzi o jakośc obsługi to najlepsze z moich doświadczeń to
www.central.pl - o wszystim jestes na biezaca informowany mailami lub
telefonem (przyjecie zlecenia, przyjecie platy, wystawienie faktury,
przekazanie kurierowi itp), cala operacja zakupu zmywarki (ktora kosztowala
mniej niz gdziekolwiek indziej) trwala 2 dni

4. Data: 2005-09-28 09:24:08

Od: "Qwinto" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jacek" <n...@w...pl> wrote in message
> Mam zamiar kupić mikrofalówkę z firmy z Gostynina. W internecie mają 2
> sklepy w Gostyninie i Warszawie. Wystepują jako Maximedia lub Camcoo.
> Kupował ktoś u nich? Jakie opinie?
> Jacek

Generalnie OK. Sklep w Warszawie maja na ul KEN. W zasadzie to nie sklep,
tylko "punkt obslugi". Ale towar mozna spokojnie tam odebrac. Wieksze
gabaryty przywiezli do mieszkania. Nawet pomogli zdjac opakowanie.

Pozdrawiam
Qwinto

5. Data: 2005-09-28 10:34:56

Od: Beniamin <w...@N...Spamuj.Mnie.Na.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek napisał(a):
> Mam zamiar kupić mikrofalówkę z firmy z Gostynina. W internecie mają 2
> sklepy w Gostyninie i Warszawie. Wystepują jako Maximedia lub Camcoo.
> Kupował ktoś u nich? Jakie opinie?
Znajomi kupowali, zadowoleni. Ja bede kupowal kuchnie

Beno

6. Data: 2005-09-28 20:54:26

Od: <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
ja polecam
http://www.rtvagd.sklep.pl/
mysle ze najtaniej i najlepiej

7. Data: 2005-09-28 22:07:13

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <c...@o...pl> napisał w wiadomości
> ja polecam
> http://www.rtvagd.sklep.pl/
> mysle ze najtaniej i najlepiej

Co wg Ciebie znaczy 'najlepiej'? Kupowałaś tam coś i jesteś zadowolony? Jaka
obsługa, terminy realizacji? Napisz coś więcej, jeśli możesz.
I.

8. Data: 2005-09-29 11:23:39

Od: "Tomasz Graliński" <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Właśnie jestem w trakcie kupowania płyty ceramicznej mastercook:
1. w sklepie (na mieście) ta płyta kosztuje 1650
2. na targowisku 1350 (nowa oczywiście)
3. w maximedia 1235
zamówienie złożyłem we wtorek, po około 2-3 godzinach przyszedł do mnie mail
z potwierdzeniem że zamówienie zostało przyjęte i został podany termin
realizacji. Dzisiaj zadzwoniła do mnie Pani i powiedziała że płytę dostał
kurier i chciałaby ustalić godzinę dostawy (transport płyty z gostynina do
rudy śląskiej 40 zł) na jutro ponoć ma być u mnie. Zobaczymy

a tak ku przestrodze chciałem najpierw kupić tąpłyte w chi.pl złożyłem
zamówienie i nic czekałem 2 dni w końcu zadzwoniłem do gościa powiedział mi
że trzeba czekać 10 dni - ok, czekam 10 dni i nic znowu dzwonię do gościa a
on mi text że jeszcze 10 dni - no normalnie masakra. Po 10 dniach płyta
dalej ni ma no to kolejny raz dzwonie do gościa a on znowu hasło że
mastercook wstrzymał produkcje i że teraz nie umią sie wyrobić z
zamówieniami no więc trzeba będzie poczekać jeszcze 2 tygonie ...dałem sobie
spokój z chi.pl nic tam już nie kupie i nikomu nie proponuję - no chyba że
to ja mam pecha.

--
Tomek

9. Data: 2005-09-29 20:16:09

Od: <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kupywalem lodowke
Cala operacja trwala 2 dni tzn w srode negocjowalem cene i tak juz niska i
piatek mialem lodowke w domu,
Gwarancja byla w zapakowanej lodoce, wiec myslalem ze to bylo przyczyna tak
niskeij ceny, ale po telefonie do firmy gosc powiedzial ,z e specjalnie nie
wyjmowal gwarancji aby nie uszkodzic towaru podczas tansportu.Gwarancje
wyslalem piorytetem w niedziele a w srode mialem juz ja spowrotem
Pozdrawiam

10. Data: 2005-09-29 21:03:53

Od: "Dobra, dobra" <d...@p...fm.nie.spamowi> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
> Mam zamiar kupić mikrofalówkę z firmy z Gostynina. W internecie mają 2
> sklepy w Gostyninie i Warszawie. Wystepują jako Maximedia lub Camcoo.
> Kupował ktoś u nich? Jakie opinie?
> Jacek

Spoko
ja kupowalem produkty TEki - najtaniej ajk wtedy mi sie udalo znalezc.
mila obsluga - termin realizacji byl co prawda 2 tygodnie, ale akurat nikt
chyba tego nie mial wtedy w kraju bo teka nie dostarzczyla
ale w Kraku jest lepszy i tanszy sklep - Woltel - jego rowniez polecam

akumulator w domu?
Lampa do pokoju [Wroclaw]
pomocy skrzyp na działce
Deante czy KFA - jaka armatura?