!!! Kto mnie doprowadził do choroby psychicznej i inwalidztwa

1. Data: 2003-12-16 16:36:05

Temat: !!! Kto mnie doprowadził do choroby psychicznej i inwalidztwa
Od: "o...@w...pl" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Od kilku lat jestem atakowany przez Boga Jehowę który mówi mi brzydkie rzeczy i
robi mi złe rzeczy doprowadzając mnie do obłędu.
Mówi że jestem jego synem, czyni wszystko, żeby mi się źle wiodło w życiu.
Tylko gdy biję go i walczę z nim wygrywam.
Jeżeli jestem pokorny i godzę się na wszystko co mi czyni, wtedy mam kary i
jestem atakowany. Słyszę głos boga Jehowy który przepowiada mi przysłość, a to
się wogóle nie sprawdza, choc zdarza się że powie prawdę i wtedy się zaczynam
bać, ale mimo wszystko staram się wtedy czynić na odwrót.
Nikt z Nieba nie przychodzi mi pomóc, a w Biblii jest napisane, że gdyby to
faktycznie był szatan, to Niebo przyszłoby mi z pomocą. A skoro niebo nie
przychodzi mi z pomocą, to oznacza to, że naprawdę jestem atakowany przez Boga
Jehowę.
Kontakt: Jarosław Fiodorow, Sygietyńskiego 10/3, 76-200 Słupsk
E-mail o...@w...pl , Tel: 0-prefix-59 8-475-071

2. Data: 2003-12-17 07:49:39

Od: a...@i...org.pl (algraf) szukaj wiadomości tego autora

Diabel tkwi w szczegolach.

[...]

Prosba o pomoc w Wigilie
Ponowne orzeczenie.
Ksiazki na CD.
Balkonik
Jeszcze jedno polskie "osiągniecie" ERON2003