Kto może pracować jako opiekun świetlicy szkolnej (nie kierownik)?

1. Data: 2005-05-03 12:01:36

Temat: Kto może pracować jako opiekun świetlicy szkolnej (nie kierownik)?
Od: "Krzysiek" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Moze ktos wie gdzie mozna znalezc informacje dotyczace wymagan (kwalifikacji)
stawianych pracownikowi swietlicy szkolnej?
Jaki warunki musza byc spelnione zebym mogl pracowac jako wychowaca takiej
swietlicy?

Pozdrawiam
Krzysiek

2. Data: 2005-05-03 14:33:00

Od: "Hardanna" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jaki warunki musza byc spelnione zebym mogl pracowac jako wychowaca takiej
swietlicy?

Pozdrawiam
Krzysiek

Musisz mieć ukończone studia kierunkowe, tzn. w przypadku świetlicy szkolnej
pedagogikę opiekuńczo - wychowawczą, ewentualnie kwalifikacyjny kurs
pedagogiczny.

Pozdrawiam
Hardanna

3. Data: 2005-05-03 15:07:29

Od: "Roman G." <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 3 May 2005 16:33:00 +0200, Hardanna napisał(a):

> Musisz mieć ukończone studia kierunkowe, tzn. w przypadku świetlicy szkolnej
> pedagogikę opiekuńczo - wychowawczą

Czemu akurat opiekuńczo-wychowawczą? Podstawę prawną znasz?

RG

4. Data: 2005-05-03 19:57:17

Od: "Pani Kredka" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czemu akurat opiekuńczo-wychowawczą? Podstawę prawną znasz?
>
> RG

Sama dostałam taki 'nakaz': podyplomówka z opiekuńczo-wychowawczej albo kurs
kwalifikacyjny. Pracuję w świetlicy szkolnej.

hardanna

5. Data: 2005-05-03 20:06:00

Od: "Roman G." <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 3 May 2005 21:57:17 +0200, Pani Kredka napisał(a):

> Sama dostałam taki 'nakaz': podyplomówka z opiekuńczo-wychowawczej albo kurs
> kwalifikacyjny. Pracuję w świetlicy szkolnej.

Ja uważam, że bezprawny nakaz.

RG

6. Data: 2005-05-03 20:11:36

Od: Evunia <h...@e...day.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 3 May 2005 22:06:00 +0200, Roman G. napisał(a):

> Ja uważam, że bezprawny nakaz.

Dlaczego?

--
Eva Sheers

7. Data: 2005-05-03 20:22:24

Od: "Roman G." <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 3 May 2005 22:11:36 +0200, Evunia napisał(a):

> Dlaczego?

Bo kwalifikacje do pracy w świetlicy ma też ktoś po edukacji elementarnej,
a właściwie po każdym kierunku z pp.

RG

8. Data: 2005-05-03 20:28:13

Od: Evunia <h...@e...day.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 3 May 2005 22:22:24 +0200, Roman G. napisał(a):

> Bo kwalifikacje do pracy w świetlicy ma też ktoś po edukacji elementarnej,
> a właściwie po każdym kierunku z pp.

Być może, nie twierdzę, że nie, bo nie wiem. I nie mogę znaleźć przepisów
jasno określających jakie przygotowanie musi mieć nauczyciel zatrudniany w
świetlicy szkolnej. Liczyłam na to, że może wskażesz konkretny dokument.

--
Eva Sheers

9. Data: 2005-05-03 20:32:12

Od: "Roman G." <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 3 May 2005 22:28:13 +0200, Evunia napisał(a):

> nie mogę znaleźć przepisów jasno określających jakie przygotowanie musi mieć
> nauczyciel zatrudniany w świetlicy szkolnej.

Bo nie ma takich. Obecnie dyrektor decyduje, czy kwalifikacje są
wystarczające, zatrudniając danego n-la. A że w rozporządzeniu o
kwalifikacjach nie ma wymogu pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej akurat, to
można zatrudnić każdego z pp.

RG

10. Data: 2005-05-03 21:02:14

Od: Evunia <h...@e...day.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 3 May 2005 22:32:12 +0200, Roman G. napisał(a):

> A że w rozporządzeniu o
> kwalifikacjach nie ma wymogu pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej akurat, to
> można zatrudnić każdego z pp.

A mógłbyś mi wskazać to Rozporządzenie? Bardzo proszę.

--
Eva Sheers

komputer dla nauczyciela
Forum studentów WSZ-POU
materialy do pomocy spolecznej do pracy dyplomowej potrzebuje
prof.Łukaszewicz
4 semestry Angielski lub Niemiecki za 290 zł