Kto na to odpowie?

1. Data: 2001-07-23 17:56:01

Temat: Kto na to odpowie?
Od: "Andrzej" <a...@k...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !
Może ktoś z grupowiczów mi pomoże.

Mianowicie od dłuższego czasu występują u mnie bóle kończyn górnych i
dolnych tak jakby po intensywnym wysiłku , ogólne otępienie i ospałość,
szybkie przemęczanie się, brak koncentracji.
Ogólne badania niczego nie wykazały.
Próbowałem już wielu środków (witaminy, magnez itp) lecz to nic nie pomaga.

Może ktoś z Was spotkał się z czymś podobnym?

Pozdrawiam Wszystkich

2. Data: 2001-07-23 22:16:54

Temat: Re: Kto na to odpowie?
Od: "Noctee" <n...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Nie nie spotkalem sie ,ale sa to objawy rzekomogrypowe tzn przypominajace
grype ,a miedzy innymi wystepuja one w zakazeniach wirusami hepatotropowymi
,ktorych typow jest odkrywanych coraz wiecej ,a z ktorych tylko kilka
najwczesniej odkrytych poddaje sie wykryciu przez standardowo stosowane
badania laboratoryjne
Jesli odwiedzales ostatnio "dalekie kraje" to jest wieksze ryzyko zakazenia
trudniej wykrywalnym czynnikiem chorobowym ( takim ,nie wystepujacym w
Polsce )
Szybkiej diagnozy ,byle nie przez telefon , zyczy
Piotr Sowa

3. Data: 2001-07-24 16:33:35

Od: "Andrzej" <a...@k...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !
Dzięki za odpowiedź !

Tylko jeszcze jedno u mnie te objawy pojawiły się od około ośmiu lat z
różnym nasileniem okresowym tzn odczasu do czasu jest lepiej bo ustępuje na
jakiś czas
objaw senności, dekoncentracja (bóle kończyn wzasadzie bez zmian w mniejszym
lub większym stopniu się utrzymują) a po jakimś czasie bywa okres, że to
wszystko powraca z jeszcze większym nasileniem i na coraz dłuższy okres
czasu i staje się to nie do zniesienia.
Do tego dochodzą poranne mdłości.
Czy Twoim zdaniem objawy rzekomogrypowe mogą utrzymywać się przez taki długi
okres czasu?
I przez swoją przewlekłość pogarszać stam zdrowia z roku na rok?

Pozdrawiam Andrzej

aparaty sluchowe ?
Ile kosztuja platne studia?
Szukam ortopedy z okolic Poznania