Kto pierwszy?

1. Data: 2000-04-16 23:38:04

Temat: Kto pierwszy?
Od: "Piotr Siciarski" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ciekawy jestem czy już wynosicie swoje tarasowe?
Ja chyba już jutro.

--
Pozdrowienia
p...@r...pl

--
Wysoka jakość, niskie ceny - http://rubikon.pl

2. Data: 2000-04-17 06:25:19

Temat: Re: Kto pierwszy?
Od: "Jarek Grzelak" <g...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wlasnie, ja w sprawie datury. W zeszlym roku dostalem taka ze dwa metry
wysokosci. Przycialem w/g wskazowek, trzymalem w piwnicy przy oknie i
co.....? i nic. Otoz, juz powinna wypuszczac pedy, ale nie....:-((
Nie ma raczej szans na odbicie z uspionych pakow, i tu mam pytanie: czy
bielun "odbije z korzenia", czy nie bawic sie i wywalic go (na szczescie
zostawilem sobie sadzonke w zeszlym roku i rosnie). Szkoda tego duzego, mial
naprawde grube pedy i obficie kwitl, ale....
pozdrowka
Jarek

Użytkownik Piotr Siciarski <s...@f...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8ddipv$vd4$...@a...webcorp.com.pl...

3. Data: 2000-04-17 07:22:13

Temat: Odp: Kto pierwszy?
Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Siciarski" <s...@f...onet.pl> napisał w wiadomości
> Ciekawy jestem czy już wynosicie swoje tarasowe?
> Ja chyba już jutro.

Bez względu na nasłonecznienie?
Może, w dzień pochmurny.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

--
Przyznajemy się do niskich cen - http://rubikon.pl

4. Data: 2000-04-17 23:35:58

Od: "Piotr Siciarski" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>co.....? i nic. Otoz, juz powinna wypuszczac pedy, ale nie....:-((
>Nie ma raczej szans na odbicie z uspionych pakow, i tu mam pytanie:
czy>bielun "odbije z korzenia", czy nie bawic sie i wywalic go

Tymczasem tnij, aż znajdziesz żywą tkankę.

Pozdrowienia
p...@r...pl

--
25MB e-mail, 10MB WWW, PHP, Perl, SSI - WEB Pack - http://rubikon.pl

5. Data: 2000-04-18 05:52:00

Od: "Jarek Grzelak" <g...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

I co to da? Mozesz rozwinac? Z tych lichych wiadomosci, ktore posiadam,
wiem, ze roslina moze odbic albo z paka, albo z korzenia. Popraw mnie jesli
sie myle.

dyskusyjnych napisał:8dgajn$7gc$...@a...webcorp.com.pl...

6. Data: 2000-04-19 02:16:28

Od: "Piotr Siciarski" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>I co to da? Mozesz rozwinac? Z tych lichych wiadomosci, ktore
posiadam,>wiem, ze roslina moze odbic albo z paka, albo z korzenia.

Teoretycznie tak powinno być, ale łodygi i korzenie rośliny muszą być żywe.

Rozwijam:
Weź sekator (potem piłę) i przycinaj daturę od góry po np. pięć centymetrów,
tzn. przytnij 5cm, popatrz czy zielono - jeśli nie, przytnij jeszcze 5cm, i
patrz, jeśli sucha to przycinaj dalej, aż do momentu w krórym znajdziesz
żywe tkanki. Jeśli przytniesz do samej szyjki korzeniowej, a mimo to nie
znajdziesz życia, to pozostaje tylko czekać na odrosty od jakiegoś żywego
korzonka (wystaw na taras i obserwuj jakiś czas - jeśli nic się nie pojawi -
masz wolną donicę pod nowe rośliny:-)

Pozdrowienia
p...@r...pl

--
Wysoka jakość, niskie ceny - http://rubikon.pl

7. Data: 2000-04-19 06:59:31

Od: "Jarek Grzelak" <g...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

OK, dzieki, przytne, sprawdze czy "ciagnie soki" a jak nie to.....cholera
bede czekal.
Z donicy nic nie bedzie bo jest peknieta :-(
Zdam relacje za jakis czas.

dyskusyjnych napisał:8dj4vo$eq8$...@a...webcorp.com.pl...
> [...]
> znajdziesz życia, to pozostaje tylko czekać na odrosty od jakiegoś żywego
> korzonka (wystaw na taras i obserwuj jakiś czas - jeśli nic się nie

Szczepienia
przedziorki
urzyżnianie
[bez tematu]